AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Nå er jeg sengeliggende,og tv3 sto på. Så ser jeg denne gale mora som dusjer adoptivungen sin i kaldt vann og skyller kjeften hans i hot sauce. Det er noe av det mest grusomme jeg har sett. Det går sånn inn på meg i flere uker at jeg har blitt redd for å se på tv. Men når man er svak i armene,er det ikke bare å lese bøker heller. Jeg fatter ikke at sånne folk får lov å gå løs..! Nå er "follow-up"-episoden på tv, og jeg klarer ikke la være å se på,fordi jeg håper det går bra..
Adeleine Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Blir kvalm av det kvinnemennesket. Hva med å oppsøke hjelp før det går så langt, i stedet for å gjøre sånne syke ting. Hvordan blir sånne folk godkjent som adoptivforeldre? Ikke bra... 3
Gjest Silvermist Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Nå har ikke jeg sett denne episoden, men fy flate for et ondskaspfullt menneske. Jeg lurer på hvorfor sånne mennesker i det hele tatt har lyst å adoptere? Hun kan jo ikke være mye glad i barnet? 1
Gjest Hikken Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Det der har jeg også sett Vet noen om hun mistet barnet?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Ikke hittil i hvertfall,selv om hun er under etterforskning.
Adeleine Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Det der har jeg også sett Vet noen om hun mistet barnet? Tror ikke hun gjør det. Familien får hjelp av eksperter, tror de vurderte det sånn at det var best å la ham bli der, i stedet for å bli kasteball i fosterhjem-systemet.
Gjest Anonym Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 Jeg blir kvalm av slike mennesker. Jeg mener det burde vært en lov som gikk ut på at mennesker må være helt normale for å få barn. Hadde nok hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Dette høres helt grusomt ut ! Er det noen som link til et sted hvor man kan se den episoden?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Prøvde å finne det på drPhil sin side, men tror man må betale. Hvis du søker på youtube etter mormon noe og hot sauce child abuse eller noe sånt,så finner du.
ssecret Skrevet 22. april 2011 #10 Skrevet 22. april 2011 Jeg har alltid lurt på om det er noen plass man kan se episoder fra dr.phil. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2011 #11 Skrevet 22. april 2011 Hun var fæl. Hva var poenget med og tvinge han til å ha denne sterke sausen i munnen for å deretter spytte den ut? Vanntorturen var forferdelig. Tipper denne gutten kommer til å ha angst for både sterk tomatsaus og badekar/dusj resten av livet. Hvorfor får uegnede svin adoptere? Videoen er å finne på YouTube. Søk på Dr Phil så kommer hotsause mom opp i forslagene under. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #12 Skrevet 22. april 2011 Syns dette er overdrevet. Så dere hvilken saus hun brukte? Tapetio... Den er ikke sterk i det heletatt. Hadde hun brukt mad dog hot sauce eller en eller annen sterk habanero sauce skulle jeg heller runket litt på nesen. Og en kald dusj er jo bare sunt. Det får opp blodomløpet...
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #13 Skrevet 22. april 2011 skulle jeg heller runket litt på nesen 14
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2011 #14 Skrevet 22. april 2011 Syns dette er overdrevet. Så dere hvilken saus hun brukte? Tapetio... Den er ikke sterk i det heletatt. Hadde hun brukt mad dog hot sauce eller en eller annen sterk habanero sauce skulle jeg heller runket litt på nesen. Og en kald dusj er jo bare sunt. Det får opp blodomløpet... Hva er Tapetiosaus? Aldri hørt om. Uansett Tapetio eller ikke.Hun kunne ha brukt ketchup for den saks skyld uten at det gjør saken noe bedre. 1
fruBeist Skrevet 22. april 2011 #15 Skrevet 22. april 2011 Syns dette er overdrevet. Så dere hvilken saus hun brukte? Tapetio... Den er ikke sterk i det heletatt. Hadde hun brukt mad dog hot sauce eller en eller annen sterk habanero sauce skulle jeg heller runket litt på nesen. Og en kald dusj er jo bare sunt. Det får opp blodomløpet... Det lille jeg så av den videoen viste en liten gutt som var livredd den personen som skal være hans mor. Hva slags saus hun brukte her er egentlig uvesentlig. 8
SummerJoy Skrevet 22. april 2011 #17 Skrevet 22. april 2011 Uff, måtte se. Hylene til gutten mens han stod i det iskalde vannet var forferdelig sårt å høre på. For en hjerteløs kjerring! 3
fruBeist Skrevet 22. april 2011 #18 Skrevet 22. april 2011 Uff, måtte se. Hylene til gutten mens han stod i det iskalde vannet var forferdelig sårt å høre på. For en hjerteløs kjerring! Jeg skrudde av da hun plasserte gutten på benken på badet for å ha den sausen i munnen hans. Det må da virkelig være noe som er ganske løst i skallen på et menneske som mener at slikt er rette måten å oppdra et barn på
Gjest Reproductivist Skrevet 22. april 2011 #19 Skrevet 22. april 2011 Så hvis jeg putter sterk chili pepper i munnen på en gamling som har kollapsa med hjertesmerter, mishandler jeg han da, eller redder livet hans? Capsiacin er sunt, han burde ha spist det frivillig. Og bare det å ha det i munnen kunne ha beskyttet han mot blodpropp dannet av den kalde dusjen.
Sequax Skrevet 22. april 2011 #20 Skrevet 22. april 2011 Har ikke sett dette, men hvordan kan noen stå og filme dette her...? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå