Uni Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Jeg har nylig funnet en fyr på en nettdating tjeneste som jeg synes er veldig interessant, og kunne tenkt meg å date. Personlig har jeg aldri gjort en "seriøs" date før, dvs en date hvor målet er å bli kjent og finne ut om man passer sammen. Ting har liksom bare gått seg naturlig til tidligere. Så har jeg plukket opp litt her og der om tilsynelatende etablerte normer rundt dating. Noen har feks pratet om 3.date som at den er spesiell, at en del har sex da etc. Så jeg lurer på, er det er noen forventninger jeg må regne med at folk har til date #x?... Jeg tenker bl.a at jeg vil ikke ha sex med noen som ikke er kjæresten min, dvs jeg må vite at vi er et par før det skjer. Men jeg har fått et inntrykk på nettdating forumer av at en del har sex før det tidspunktet. Så... eh, må jeg si ifra før en date akkurat hvor skapet skal stå?
DBM Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Så... eh, må jeg si ifra før en date akkurat hvor skapet skal stå? Nei, det tar du etter hvert som ting utvikler seg, hvis du ikke vil skremme han vekk. Men hvis han spør så må du jo være ærlig. Jeg forholder meg ikke til når det er "riktig" å gå for det første kysset, når man skal ha sex osv, og har ingen forventninger til hva som skal skje på første, andre og tredje date. Gjør det som føles naturlig.
Steinar40 Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Så... eh, må jeg si ifra før en date akkurat hvor skapet skal stå? Vil du spare deg selv for en masse frosker så si klart og tydelig ifra på forhånd om hvor skapet skal stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå