Gjest Gjest Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Vi eksperimenterer stadig vekk med ulike teknikker innen for tantrisk sex. Pusteteknikker, bevegelser og stillinger er fint nok det, men i den reneste formen for tantrisk sex så holder mannen også tilbake sin orgasme til hun har fått sine eventuelt avstår fra orgasme ofte for å holde på den seksuelle energien. Hva syntes kvinner om et slikt opplegg? Vet det er mange kvinner som syntes de ikke gjør en bra nok jobb om han ikke kommer, men dette er jo et avtalt opplegg i så fall. Spiller det da noen rolle om han kommer?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Min kjæreste er slik at han kan holde igjen orgasmen, igjen, igjen, igjen og igjen. Det er naturlig for han å knipe, han har fortalt meg at orgasmen hans blir bedre hvis han gjør dette noen ganger under samleiet. Det går automatisk og han er ikke spesielt godt trent. Tror noen nok har bedre forutsetninger for å klare dette enn andre. Jeg er veldig fornøyd med dette opplegget selvfølgelig siden jeg selv trenger godt med tid for å komme. Han kommer alltid til slutt.
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Kommer helt an på kvinnen. For mange kvinner er mannens orgasme enda viktigere enn sin egen. Åpen kommunikasjon rundt dette er nøkkelen Ellers ser jeg ikke vitsen med å lære seg å holde orgasmen unna, istedet for å lære seg å bli multiorgasmisk. Mer glede!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Tester ut tantrisk sex selv, for det fører til a kroppen lades opp med mye sexuell energi som får en opp i en annen dimmensjon, der hele kroppen blir sexuelt ladet med denne energien. Holde igjen orgasmen, er en del av dette, for en kropp som ikke får utlading vil bygge opp en indre energi som nærmest får en til å sveve på toppen av en eneste lang orgasme, uten at energien og lysten forsvinner. På denne måten kan jeg holde på i timesvis å føle at jeg har konstant orgasme i timesvis, uten at den egentlige orgasmen har kommet. Hender at jeg holder på hele helga, på denne måten, uten egentlig orgasme, men det føles sånn. Avslutter med orgasme til slutt og det gir meg nesten alltid multiorgasmer, som gir meg tottalt black out! Tantrisk sex anbefales, men man må ha masse tid, ellers funker det ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå