AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Hei! Fant noe på finn.no som hadde veldig lyst å kjøpe å verdien er ca 1000kr. Selger ville i utgangspunktet ikke sende,men skriver nå at visst jeg betaler det,det koster så kan hun sende det på mitt eget ansvar. Selvsagt skal jeg betale frakten det skulle bare mangle! Men hva kan jeg gjøre for at handelen skal bli så sikker som mulig? Ble usikker når hun sa dette var på eget ansvar,så vil gjøre alt riktig så jeg får varen uten problemer,å at hun får pengene sine.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Å bør vel få med at jeg ikke liker så godt ideen om oppkrav,da jeg har negative erfaringer med det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Finn betalingsgaranti? http://www.finn.no/finn/gojsp/daily/info/betalingsgaranti.jsp?template=templates/helptemplate.jsp&vertical=5
Gjest Naenia Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Husk å bruke Norgespakke eller andre måter du kan spore pakken på!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Bruk Finn betalingsgaranti, og betalt for å få varen sendt som sporbar og forsikret Smartpostpakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå