Gå til innhold

Utdrikningslag/shopping i Los Angeles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe litt?

Vi er en liten gjeng som skal til LA neste sommer for å holde utdrikningslag for en og ellers kose oss med litt shopping, så har litt spm.

Hvordan er prisnivået der? Tenker selvfølgelig på klær, sko, vesker og slike ting.

Hvordan er temperaturen i mai-juni?

Noen gode tips til gøyale ting vi kan gjøre for henne for å gi henne en "amerikansk" fest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La er fantastisk!!!

supert på shopping (rimeligere enn østkysten) og været er perfekt i mai/juni (god sommer)

Hotell er også overkommelig ( sjekk finn.no)

Bo gjerne i beverly hills. Trygt og godt. Hollywood kan være "skummelt" sted å bo. Litt utrygt om kveldene

Skrevet

Herlig. Nå gleder jeg meg bare enda mer :gjeiper:

Hvilket reisebyrå vil du anbefale?

Jeg regner med det er trygt å gå ut der..?

Hvordan er maten?

Skrevet

Prisnivået kommer jo helt an på hva dere er ute etter. Hvis dere vil kjøpe designerklær og vesker, så er det ganske likt prisnivå som her på de fleste merker (da mener jeg luxury brands), bortsett fra amerikanske merker som Calvin Klein, DKNY, Michael Kors osv. Alt som er amerikansk er relativt mye billigere, mens eks. Louis Vuitton er ca samme pris som hjemme (pluss/minus kurs) Men det finnes selvsagt noe for alle prisklasser. Går man på outlet eller til eks. Forever21 får man latterlig billige ting, mens i mellomsjiktet finner du amerikanske kjeder hvor prisene omtrent er som hjemme, men kvaliteten langt høyere.

Temperaturen i mai/juni er ikke på sitt høyeste til LA å være. Det er mye "marine layers" som blir liggende om morgenen og ut på formiddagen som hindrer at solen kommer frem og varmer skikkelig. Kan tenke meg temperaturen ligger på ca 20-25 grader :)

Den ultimate amerikanske drømmen innen utdrikningslag, er jo å ta en tur til Las Vegas. Det er ikke så langt fra L.A. og er virkelig stedet å slå seg løs :jepp:

Det er sikkert mange som kan arrangere typiske amerikanske opplegg for dere der borte med tanke på utdrikningslag. Går an å høre med hotellet eller restauranter :)

Skrevet

Jeg vil anbefale dere å forsøke å finne billige flybilletter selv på nett og bruke f.eks. TripAdvisor til å finne ok hotell. Det er sannsynligvis litt å spare på dette ift å bruke reisebyrå. Har aldri vært på vestkysten, men mye i USA generelt og har da pleid å kjøpe billetter via Gotogate.no, orbitz.com, e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...