Gå til innhold

Hvilket underskjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger hjelp til valg av underskjørt!

Nå har jeg dessverre ikke bilde av kjolen min nå, men den er en slags blanding av A linje og mild havfrue kjole. Den sitter stramt over hoftene også går den utover derfra.

Jeg vil ha litt vidde og ha noe som forhindrer at jeg får kjolen mellom bena. Men ikke sånn sinnsykt mye vidde.

Den er har flere lag med stoff, og det ytterste er tykt, så jeg tror ikke noen evt spiler skal kunne synes igjennom.

Men hvordan er det å sitte med underskjørt med spiler?

Har noen et underskjørt å anbefale?

Har sett litt på Lises brudesalong.. Lisesbrudesalong

Det øverste er vel for lite hjelp i.

Nr 3, hva tror dere om det? Lang leveringstid da. Har det litt travelt.. :fnise:

Hva med dette? Abelone underskjørt

Hmm.. http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2856

Kan dette være noe? Sto lite info da, hehe. Hørt at ting kommer fort derfra og at det stort sett er bra kvalitet?

Endret av Candace
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke stikke innom en brudesalong med kjolen, og få hjelp der?

Du MÅ jo ikke kjøpe skjørtet der, men da vet du bedre hva som passer kjolen og deg :)

Endret av høstbryllup
Skrevet

Var på den eneste brudesalongen som finnes her, og hun var ikke til noe hjelp dessverre..

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan ha akkurat det underskjørtet du vil, med mindre det er en veldig stor kjole med mange lag som trenger ekstra støtte.. Jeg kjøpte min i salong og jeg har underskjørt med bare en ring nederst. Kjolen min er ganske stor, men trener ikke noe mer underskjørt.. Hun som jobbet der sa at det bare var tull å ha underskjørt med mange ringer og masse tyll. Underskjørtet er der egentlig bare for å unngå at du får kjolen mellom beina :) En ordentlig brudekjole skal "stå" av seg selv, om det ga noen mening? :gjeiper: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Jeg ville ikke kjøpt underskjørt med flere ringer i hvertfall, da står kjolen rett ut når du skal sitte :P

Skrevet

min kjole er også slik som du beskriver TS, og jeg bruker et underskjørt med en ring nederst og er stram fra magen og litt ned under rumpa. Et typisk havfrueunderskjørt:) Da holder du formen på kjolen og unngår at kjolen bli altfor utstående

Skrevet

min kjole er også slik som du beskriver TS, og jeg bruker et underskjørt med en ring nederst og er stram fra magen og litt ned under rumpa. Et typisk havfrueunderskjørt:) Da holder du formen på kjolen og unngår at kjolen bli altfor utstående

Tilfeldigvis sett et sånt ett i en nettbutikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...