Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst gratis (jeg er jo mann, og vet sånn ca hva jeg går til). Jeg er i 20-årene hvis det har noen særlig betydning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant kjærsten min på møteplassen..det koster jo litt men synes iallefall det var verdt det! :D

Lykke til!

Klem

Skrevet (endret)

Jeg har alltid innbilt meg at Møteplassen var for de som er 30+, men jeg har ikke gjort så grundig research på det :tongue:

Hadde som sagt håpet at det skulle være gratis, men man får vel omtrent det man betaler for. Hva er prisen der?

Nå prøver jeg å tvinge meg selv til å tenke positivt, men som mann på en datingtjeneste er return on investment gjerne ganske dårlig for de aller fleste. Gratis Sukker-profil er dødfødt?

Endret av DBM
Skrevet (endret)

Jeg er 24 og kjærsten min er 27... har flere venner som også har funnet kjærster/samboere og lignende der..:)

Koster vel rundt 150 kroner i måneden! :)

Som mann må man vel være litt mere aktiv..men skader jo ikke å prøve! Er man virkelig interesert i å skaffe seg en kjærste gjør det vel ikke noe at det koster littegranne og man må gjøre en innsats selv?

Kjenner deg ikke ellers kunne jeg sikkert hooket deg opp med en snerten snelle..hahaha

Endret av FrøkenJosefine
Skrevet

Jeg fant prisen til slutt, og den var på 189 kr/mnd. Det er ikke akkurat noe som ville ruinert meg.

Hehe, du er en liten kirsten giftekniv? Synd vi ikke kjenner hverandre da, da må jeg gjøre all jobben selv :tongue:

Skrevet

Nei er egentlig ikke det... men er nyforelsket for tiden og vil jo at alle skal ha det sånn akkurat nå! hehe

Etter å ha tråla møteplassen i noen måneder fant jeg endelig det jeg lette etter...eller rettere sagt, han fant meg..hehehe

Lykke til iallefall!

Masse klem

Gjest made4u
Skrevet

Er kanskje bare jeg, som venter på at den rette bare skal hoppe på meg ett eller annet sted... Ikke skjedd enda det!!

Skrevet (endret)

Lykke til iallefall!

Takk :)

Endret av DBM
Skrevet

nettdating.no er gratis fram til sommeren nå :) Utenom den synes jeg både sukker og møteplassen er ok steder, men såklart best om man har abonnement og mulighet til å kontakte andre.

Skrevet

nettdating.no er gratis fram til sommeren nå :) Utenom den synes jeg både sukker og møteplassen er ok steder, men såklart best om man har abonnement og mulighet til å kontakte andre.

Jeg har sjekka ut nettdating.no og har profil der, men har ikke akkurat gjort en helhjertet innsats. Virker som at det er få brukere og en veldig stor overvekt av menn, da blir det ganske håpløst.

Men jeg får vurdere om jeg skal regge meg på Møteplassen og/eller Sukker, må bare vite hva jeg isåfall skal skrive først og få meg et ordentlig bilde. Hvis ikke så er det jo bare tull.

Skrevet

Jeg driver på Sukker.no.

Først prøvde jeg gratisversjonen, og ble ikke spesielt interessert i å bruke den.

Så fikk jeg et lokketilbud, 1 uke gratis som supermedlem, og brukte det tilbudet. Så fant jeg en veldig interessant fyr, pluss at jeg fant ut at jeg liker Sukker mye bedre enn alternativene jeg har testet (match, matchaffinity og møteplassen som jeg husker).

Nå har jeg betalt for abonn på 3 mnd hos Sukker, og jeg trodde først aldri jeg ville betale for en slik tjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...