Gjest Truls Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg trenger ingen som dømmer meg nå, jeg vil bare høre om andre menn tenker på samme måte. Jeg er 28 år og har vært sammen med ei dame i 1 år. Eksen min var veldig veltrent og stram men det er ikke kjæresten min.. Hun er langt fra overvektig men har myk mage og slappe lår med cellulitter. Bortsett fra det er forholdet bra. Hvordan hadde dere andre menn reagert på en kropp som har små "feil"? Er det en dealbreaker?
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 Populært innlegg #2 Skrevet 21. april 2011 Har DU perfekt kropp? 66
Gjest Frøkenlille Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Hun skulle sett dette innlegget og du hadde vært ferdig! Det er pga sånne som deg at vi jenter har dårlig selvbilde! Ingen er perfekt, få opp øya mann! 16
Konstantin Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Hun kan trene seg til å se bedre ut, kan ikke trene på deg hjerne. Hvis denne er jenten har personligheten til drømmedamen, er det vell bare å be hun om å trene hvis det er så stort problem. 16
Gjest Tjoms Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg trenger ingen som dømmer meg nå, jeg vil bare høre om andre menn tenker på samme måte. Jeg er 28 år og har vært sammen med ei dame i 1 år. Eksen min var veldig veltrent og stram men det er ikke kjæresten min.. Hun er langt fra overvektig men har myk mage og slappe lår med cellulitter. Bortsett fra det er forholdet bra. Hvordan hadde dere andre menn reagert på en kropp som har små "feil"? Er det en dealbreaker? Haha, dette blir så overfladisk at det rett og slett blir for dumt. Jeg visste ikke at slappe lår kunne få et forhold til å ikke funke For å snu det, min eks hadde langt fra perfekt kropp. Når man er forelsket og føler dyp kjærlighet, så legger man ikke merke til "skavanker". 6
Gjesten Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 (endret) Hvis jeg hadde vært bare litt ondere enn jeg faktisk er, hadde jeg ønsket at du skulle dø ensom og alene. Hva tror du en kvinnekropp er og består av? Og hvis du finner deg en dame med "perfekt" kropp, hva tror du skjer med den kroppen når hun bærer frem ditt barn? Nei, bli vant til den myke kroppen hennes du, og sett pris på at det i alle fall er behagelig å ligge inntil. Endret 21. april 2011 av Gjesten 11
FrøkenJosefine Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Jeg synes det definitivt er en dealbreaker... slå opp med henne på en skånsom måte slik at hun kan finne en som er bedre enn deg og elsker vær eneste celulitt og skavank hun måtte ha... 30
Gjest Truls Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 TS her. Jeg mente ikke at jeg ikke liker kroppen hennes. Jeg elsker den! Ville bare høre om det er en dealbreaker for andre menn!?
Gjest baben Skrevet 21. april 2011 #9 Skrevet 21. april 2011 Det er ikke en dealbreaker for kjæresten min i alle fall. :D
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #10 Skrevet 21. april 2011 Hvilken rolle spiller det for oss om dama di har myk mage og slappe lår? Det er jo tross alt du som er sammen med henne. 9
Gjest Frøkenlille Skrevet 21. april 2011 #11 Skrevet 21. april 2011 TS her. Jeg mente ikke at jeg ikke liker kroppen hennes. Jeg elsker den! Ville bare høre om det er en dealbreaker for andre menn!? Hvorfor er det så viktig hva andre menn mener dersom du liker henne? 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #12 Skrevet 21. april 2011 TS her. Jeg mente ikke at jeg ikke liker kroppen hennes. Jeg elsker den! Ville bare høre om det er en dealbreaker for andre menn!? Hvilken rolle spiller det hva andre mener så lenge du er fornøyd og komfertabel med kroppen hennes - noe du tydeligvis ikke er siden du tar opp temaet her. 2
Kosemose Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 TS, lurer du egentlig på om du bør være flau over din kjærestes ikke-perfekte kropp? Spør du eeegentlig om andre peker og ler av deg/dere bak ryggene deres? Hvis jeg har rett bør du ta til deg at dere har et større problem enn hennes slappe lår, og det er din usikkerhet og dårlige selvtillit. Men det kan du jobbe med! 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #14 Skrevet 21. april 2011 TS her. Jeg mente ikke at jeg ikke liker kroppen hennes. Jeg elsker den! Ville bare høre om det er en dealbreaker for andre menn!? Det tviler jeg på. Samboeren min er like glad i kroppen min nå som jeg har født han et barn, som han var før da magen min var strekkmerkefri og puppene fine og faste... 2
*Numi* Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 Er du så usikker på deg selv at du må spørre her hva andre menn synes for å gjøre deg opp en mening om kroppen til dama di og forholdet ditt? Virkelig? 3
Sweetpea25 Skrevet 21. april 2011 #16 Skrevet 21. april 2011 Artig at du kommer på KVINNEguiden å spør hvordan andre menn hadde reagert... Og hvilken rolle spiller det for DEG hva andre mener?
Inx Skrevet 21. april 2011 #17 Skrevet 21. april 2011 Nei, det hadde ikke vært en dealbreaker for meg. Hvorfor skulle det være det? En dealbreaker for meg ville stort sett vært noe ved personligheten hennes... 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #18 Skrevet 21. april 2011 Stakkars damen din. Du sammenligner henne med eksen din som er veltrent. Regner med det er andre ting som er bedre med kjæresten din og at det er en grunn for at du har valgt henne. Det er til å bli kvalm over og du trenger vite hva andre mener om saken. Du virker som en umoden og overfaldisk fyr som bryr deg lite om det viktigste her i livet. Stakkars damen din. Det er helt sikkert en del menn som ser mye bedre ut en deg selv også. Hvordan hadde du følt det om damen din tenkte det samme som deg? Jeg trener mye og er slank, men har ikke en kropp som en 20 åring pga 3 barnefødsler, men håper ikke kjæresten min sammenligner kroppen min med eksen sin selv om hun var toppidretsutøver. Det er ikke rart jenter sliter med selvbilde sitt sier nå bare jeg. 9
Gjest MorAase Skrevet 21. april 2011 #19 Skrevet 21. april 2011 Jeg tror det fleste mennesker er varme nok til å se forbi små skjønnhetsfeil. At vi alle vurderer en potensiell partners utseende, er hevet over en hver tvil. Men å henge seg opp i "feil" mer eller mindre alle har, det er det forsvinnende få mennesker som gjør, heldigvis. 1
Gjest Truls Skrevet 21. april 2011 #20 Skrevet 21. april 2011 TS her. Nei det er ikke rart at kvinner sliter med dårlig selvbilde og nei jeg spurte ikke om hva dere tenkte om kjæresten min. Jeg spurte av den enkle grunn at jeg er flere gode venninner som ikke vil ha sex med kjærestene sine med lyset på og i dusjen og sånn fordi de er redd for å vise "feil". Jeg lurte derfor på om det er en dealbreaker for menn flest. Men tydeligvis ikke. Takk for svar, selv om alle var veldig fientlige mot meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå