Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Siden 2005 er langt fram, iallefall for meg med 20 måneder igjen, hvor langt er dere kommet i planleggingen? Hva kan man egentlig pusle med så tidlig? C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 Kjolen er kjøpt kirken er bestillt toastmaster er bestemt forlover- nesten... : gjestelista er starta på.. menyen mangler bare desserten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #3 Del Skrevet 6. november 2003 Oi :o Når gifter du deg egentlig? Jeg ringte til den kirka i dag som jeg vil bruke, men de ba meg ringe tilbake når det er 12-6 mnd igjen. Så da ringer jeg til våren :D Kjole skal jeg ikke stresse med riktig enda, i tilfelle jeg plutselig kommer over flere i mellomtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 skal gifte meg 25.06.2005 synes det er litt kos å små pusle med tingene allerede.. har jo enda mange ting igjen å planlegge da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Har kommet ingen vei vi... Hadde bestemt kirke og lokale, men nå flytter vi til sommeren, så da vet jeg ikke... Godt man har god tid ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå