Gå til innhold

Hvor mye veier Kate Winslet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden spiller det for noen rolle hva hun veier? To mennesker kan se noenlunde like ut i høyde og form, men ha stort spenn i antall kilo.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden spiller det for noen rolle hva hun veier? To mennesker kan se noenlunde like ut i høyde og form, men ha stort spenn i antall kilo.

Om ikke du evner, kanskje noen andre i forumet siom er flinke på trening/kropp/vekt vil gjette :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper rundt 70 kg hvis hun er 170 høy. Jeg er like høy som henne og veier 60, jeg er en god del tynnere enn henne.

• Liker 2
Gjest Ludovie
Skrevet

Enig med Tjoms. Vanvittig meningsløst spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Tipper rundt 70 kg hvis hun er 170 høy. Jeg er like høy som henne og veier 60, jeg er en god del tynnere enn henne.

Jeg synes Kate Winslet ser normalt slank og fin ut. Hun er jo mye på film og fotografier, som visstnok skal "legge til" noen kilo.

Om hun veier hele 70 kg, blir jeg noe overrasket, men hun holder seg uansett fin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ørlite lavere enn henne, og noe tynnere. Jeg veier 54, ville tippet at hun veide toppen 60.

• Liker 1
Gjest Naenia
Skrevet

Hvis du ser igjennom denne siden, så vil du se det at det er enormt stor forskjell på folk, selv om de veier det samme og er like høye ;)

Skrevet (endret)

Hvis du ser igjennom denne siden, så vil du se det at det er enormt stor forskjell på folk, selv om de veier det samme og er like høye ;)

Flott link! :)

Og forresten, jeg synes Kate Winslet er en av verdens vakreste kvinner, uansett hva hun veier.

Endret av Emera
Gjest Emo Fisk
Skrevet

Den siden satte jeg veldig stor pris på. Jeg har alltid vært veldig misfornøyd med meg selv og vekta mi, men det var en der inne med samme vekt, men lavere enn meg, og jeg likte kroppen hennes. Kanskje jeg bare ser meg selv litt feil i speilet, og jeg egentlig ser ganske grei ut :) Ble så glad av tanken :)

AnonymBruker
Skrevet

60 kilo, og langt fra lubben

Skrevet

58kg under Titanic-innspillingen, ifølge henne selv. Hun har tatt av siden det.

Skrevet
:eeeh: Enda en "hva veier" debatt. Det burde vært opprettet en slags egen nettside med vekta på kjendiser siden så mange lurer på det. Vakker kvinne er hun, og sånn er det!
Skrevet

Lubben?? Hun? Da er så og si alle norske normale kvinner lubne da! Tåpelig spørsmål, hun er normal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ørlite lavere enn henne, og noe tynnere. Jeg veier 54, ville tippet at hun veide toppen 60.

Enig...og dere er begge ca 170 cm høye?

AnonymBruker
Skrevet

Enig...og dere er begge ca 170 cm høye?

Nei, jeg er 167, derfor jeg skrev litt lavere ;)

Skrevet

Jeg leste at hun var overvektig da hun var tenåring. Tror hun veide 85 kg eller noe på det meste, men at hun er fornøyd med seg selv i dag.

Egentlig bryr jeg meg ikke så veldig om hva andre veier. Vet ikke hvorfor jeg husket akkurat det. :gjeiper:;)

AnonymBruker
Skrevet

Linken http://kroppsbild.wordpress.com/

viser at de unge jentene (20+) har mindre fine kropper...se bare på de!

Mange menn på KG snakker om hvor tykke kvinner på 30+ og 40++er, men se på disse ungpikene og se hvordan kroppene er...virkelig. :filer:

Skrevet

Synes mange av de hadde fin kropp jeg. Er ikke noen bombe at 25 år gammel jenter stort sett har strammere kropper en de på 45! Jeg kan ha finere kropp enn ei på 25 selv om jeg nærmer meg 40 men de på 25 er generelt strammere og finere. Er tyngdekraftenn det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...