AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg tenker å prøve å vokse brynene i salong. Det jeg er redd for er at de skal ødelegge dem. Jeg sparer nå til tykkere bryn og vil bare få de formet ikke noe tynnere. Hvordan foregår dette og hva skal jeg si? Hjelper det å ta med bildet? sikkert mange dumme spørsmål, men jeg har ikke peiling på sånt.
Gjest Reproductivist Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Jeg synes tynne øyebryn eller med halvmåneforma er stygt og ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Jeg synes tynne øyebryn eller med halvmåneforma er stygt og ekkelt. Hva har dette med saken å gjøre? 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Jeg tenker å prøve å vokse brynene i salong. Det jeg er redd for er at de skal ødelegge dem. Jeg sparer nå til tykkere bryn og vil bare få de formet ikke noe tynnere. Hvordan foregår dette og hva skal jeg si? Hjelper det å ta med bildet? sikkert mange dumme spørsmål, men jeg har ikke peiling på sånt. Hvis du gjør det på en 'ordentlig' salong vil du få et bra resultat. De vil alltid følge din naturlige form på øyenbrynene når de vokser. De vokser heller aldri for mye av hårene, de har jo en estetisk sans og skjønner at supertynne bryn ikke ser pent ut. De går etter å beholde din naturlige form, kun gjøre det litt mer 'ryddig'. Som f.eks; Min lenke Min lenke Jeg vokser øyenbrynene det hos Relax Salon. Utrolig flinke de som jobber der. Om du har Relax i nærheten av deg så anbefales det at du tar turen dit
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Hvis du gjør det på en 'ordentlig' salong vil du få et bra resultat. De vil alltid følge din naturlige form på øyenbrynene når de vokser. De vokser heller aldri for mye av hårene, de har jo en estetisk sans og skjønner at supertynne bryn ikke ser pent ut. De går etter å beholde din naturlige form, kun gjøre det litt mer 'ryddig'. Som f.eks; Min lenke Min lenke Jeg vokser øyenbrynene det hos Relax Salon. Utrolig flinke de som jobber der. Om du har Relax i nærheten av deg så anbefales det at du tar turen dit Tusen takk for svar du forklarte akkuratt slik jeg vil ha det. Ikke noe tynnere men bare forme de og rydde litt. Jeg har ca like tykke bryn som de på bildene. Har de relax i oslo? ts
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Tusen takk for svar du forklarte akkuratt slik jeg vil ha det. Ikke noe tynnere men bare forme de og rydde litt. Jeg har ca like tykke bryn som de på bildene. Har de relax i oslo? ts Hmm, nei ser ut til at Relax kun ligger i Trondheim. Men Oslo kryr vel av hudpleiesalonger som utfører voksing av øyenbryn også. Hva med å prøve denne; Det koster 100,- å få vokset øyenbrynene. Billig det! Min lenke Og her tar de 200,- Min lenke Har aldri vært der før så jeg vet ikke hvor flinke de er, men du får bare ta sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå