AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Hei. Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene som lurer på om det er normalt å ha mindre lyst på sex enn partner. Jeg har vært gift i snart 4 år, og jeg elsker min kjære over alt på jord. Jeg opplever at min partner har oftere lyst enn meg. Må legge til at når vi har sex er det vanvittig godt, og jeg får multiple orgasmer. I snitt har vi sex1-2 gagnger i uka. Vi har et åpnet forhold og snakker godt sammen på alle områder. Likvel føler jeg noen tidvis at jeg opptrer som kjip fordi min partner har lyst og ikke jeg. Jeg er en personm som bruker lang tid på å "varmes opp", men koden for hvor lenge er løst for mange års siden. Er det noen her inne som kan komme med tips på hvordan jeg kan øke lysten min? Som sagt er sexen vanvittig god når jeg vil samtidig med partner, men innemellom har jeg sex for å please partner. KLem
Gjest HunterLady Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Selvfølgelig er dette normalt. Det er den vanligste problemstillingen i et parforhold. Ulempen med å være to, er at man har forskjellige behov, også sexlyst. Tips: Ha sex! Sex fremdriver sexlyst! Selv om man ikke alltid er lysten i utgangspunktet, så endrer det seg vanligvis når man er i gang og man angrer sjeldent på at man begynte. Andre tips kan være å lese erotiske bøker, se erotiske filmer, skaff deg sexy undertøy. Rett og slett fokuser på deg selv som en sensuell kvinne en periode, så skal du se hvor lysten du blir.
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 What she said! Du bør også trene for å ha mye energi i hverdagen, bli kvitt stress og annet emosjonelt søppel. Ved å ikke alltid ha ting du må gjøre, men kunne slappe av - så vil sexlysten også komme bedre til Om du blir stresset av husarbeid, så kan du fortelle partneren din at det faktisk hjelper på sexlysten når han hjelper til i hjemmet. (Om du sliter med å motivere han: gjør det hele til en erotisk lek!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå