Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fått meg en Samsung Galxy S mobil telefon og jeg lurer på følgende; Hvordan får jeg inn Facebook greier inn på tlf som en "melding", og ikke bare oppdateringer som kommer hver tredje time? Jeg tenker mer som når folk kommenterer statusen min osv osv... Har venninner som kan få det på sin iphone, går det an å få det på min? Hvordan????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ser at ingen har svart deg, og jeg kan heller ikke hjelpe siden jeg har iPhone og der funker dette smertefritt.

Trikset du må bruke for å få svar, er å bytte emnet til feks "iPhone knuser samsung galaxy s på alle områder!"

DA får du Samsung eierene på banen, og kan spørre de om det du egentlig lurer på :-)

Smart, ikke sant?

:-)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes flere facebook-applikasjoner på market, en eller flere av disse kan sikkert gi deg den funksjonaliteten du er ute etter.

Skrevet

Hei. Ser at ingen har svart deg, og jeg kan heller ikke hjelpe siden jeg har iPhone og der funker dette smertefritt.

Trikset du må bruke for å få svar, er å bytte emnet til feks "iPhone knuser samsung galaxy s på alle områder!"

DA får du Samsung eierene på banen, og kan spørre de om det du egentlig lurer på :-)

Smart, ikke sant?

:-)

Begynner å bli oppbrukt nå, kompis :tongue:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Begynner å bli oppbrukt nå, kompis :tongue:

Feil! Det trikset virker, og går aldri av moten

Kommer til å foreslå det neste gang også når kjipingene med iPhone lookalikes ikke gidder hjelpe en stakkar som uheldigvis har valgt feil telefon...

:tongue:

Endret av Henkie
Gjest SelvesteTerese
Skrevet

prøv dette:

Trykk på den touch knappen til venstre for knappen i midten, og så legg til. Deretter Widgeter, og deretter velger du facebook. Vet ikke om det hjelper, men du får prøve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...