Gå til innhold

Asos nettbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å handle via Asos. Ser det er gratis frakt world wide.

Hva er maksgrensa man kan handle for hvis man vil unngå toll osv?

Hvis man kjøper et par ringer for tilsammen 12 £, er det alt som må betales?

Er størrelsene lik ringstr på H&M? S, M, L?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Skrevet (endret)

Grensa er på 200 kr for selve varen. Hvis varen har en verdi på over 200 kr må du ut med toll og mva på frakten også hvis jeg ikke tar helt feil. Da må du også ut med fortollingsgebyr til f.eks. Posten.

Husk på at tollvesenets valutakurser kan avvike litt fra "virkelig kurs", hvis det er veldig hårfint.

I ditt eksempel blir det ikke mer enn totalt £12, hvis det stemmer at det er gratis frakt.

Endret av DBM
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har handlet på asos og vet om det er gratis frakt? Høres too good to be true ut.

Skrevet

Jeg har handlet mye hos ASOS, og er superfornøyd :) Det er gratis frakt på alt jeg har bestilt, men jeg har også alltid handlet for over 200kr.

Størrelsene er stort sett de samme, men visst du er usikker, så er det en størrelses-oversikt der et sted :)

Skrevet

Det er gratis frakt uansett hvor mye eller lite man handler for. (Har ved tre ulike anledninger den siste måneden bestilt tre topper til under 200 lappen hver og de har kommet fraktfritt.)

Skrevet

Stemmer nok at det er gratis frakt uansett pris, ja. Jeg bestilte sko til £15, som ble totalpris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...