Gå til innhold

Han holder så kort i senga...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har hatt et problem i senga hele tiden, og nå har det kommet såpass langt at jeg, som normalt er ganske så seksuelt aktiv, har holdt meg unna sex i snart en måned. Jeg greier rett og slett ikke engasjere meg når det holder så kort.

Det er ikke snakk om at han holder 5 minutter og det er alt, her er det snakk om inn ut to-te ganger og så over, hver gang. Jeg for min del gjør litt forskjellig på egenhånd, men han derimot mener det er bortkasta. Tenkte kanskje det ville hjulpet litt på, men der er det ingen interesse. Merker jeg trenger sex i forholdet og det blir det jo ikke stort av nå.

Noen ideer til hva som kan hjelpe?

Skrevet

Penisring til han kanskje?

Gjest Fikira
Skrevet

Penisring gjør bare ereksjonen hardere, hjelper ikke han å holde ut lengre.

Bruker dere kondomer?

AnonymBruker
Skrevet

Lange og gode forspill. Snakk sammen. La han hjelpe deg til utløsning om han ikke klarer tilfredsstille deg. Ha runde to - tre - osv... Han må øve seg på å ikke komme: trekke seg ut, tenke på noe lite sexy etc. For mye sitter "mellom ørene". Øvelse gjør mester.

Gjest Katten.
Skrevet

Kommunikasjon, kvinnfolk! Det hjelper jo ikke på problemet at du bare holder deg unna!

Du må forklare ham at du trenger lengre oppvarming, og muligens stimuli etterpå. At det er intet mindre enn egoistisk idioti at han skal være den eneste som kommer.

Du kan muligens kjøpe inn litt litteratur om kvinnelig seksualitet...

Det er også mange måter han kan trene seg opp til å vare lengre:

- Trene PC-muskelen (når den er nok trent, kan han bli multiorgasmisk)

- Når han runker for seg selv, skal han ikke ha som mål å komme fortest mulig, men av og til bygge opp orgasmen. Dvs at han skal runke til han nesten kommer, så slappe av. Gjenta dette så lenge han har tid (kan gjøre det i flere timer, da det er så digg). Dessuten blir orgasmen enda bedre for hver gang han venter med orgasmen.

- Runke med hardere grep, slik at han blir vandt til litt mer stimuli.

- Under sexen kan han endre pusterytme, bytte stilling ofte (dog ikke lurt å gå til en stilling som stimulerer han enda mer), endre tempo, stramme andre muskler (leggmusklene fungerer ypperlig til det), evt tenke på noe komplisert. Han kan også ta pauser fra penetrering for å slikke deg.

AnonymBruker
Skrevet

Penisring gjør bare ereksjonen hardere, hjelper ikke han å holde ut lengre.

Bruker dere kondomer?

Nopes, p-piller hos meg så. Prøvd med dette også, hjalp ikke noe.

Lange og gode forspill. Snakk sammen. La han hjelpe deg til utløsning om han ikke klarer tilfredsstille deg. Ha runde to - tre - osv... Han må øve seg på å ikke komme: trekke seg ut, tenke på noe lite sexy etc. For mye sitter "mellom ørene". Øvelse gjør mester.

Forspill fører ikke til stort annet enn at han kommer fortere, dermed mer "lek" og selv med ideer og forslag blir det veldig gjerne ensformig og dermed ender det opp med at jeg gir meg pga "sårhet".

Kommunikasjon, kvinnfolk! Det hjelper jo ikke på problemet at du bare holder deg unna!

Du må forklare ham at du trenger lengre oppvarming, og muligens stimuli etterpå. At det er intet mindre enn egoistisk idioti at han skal være den eneste som kommer.

Du kan muligens kjøpe inn litt litteratur om kvinnelig seksualitet...

Det er også mange måter han kan trene seg opp til å vare lengre:

- Trene PC-muskelen (når den er nok trent, kan han bli multiorgasmisk)

- Når han runker for seg selv, skal han ikke ha som mål å komme fortest mulig, men av og til bygge opp orgasmen. Dvs at han skal runke til han nesten kommer, så slappe av. Gjenta dette så lenge han har tid (kan gjøre det i flere timer, da det er så digg). Dessuten blir orgasmen enda bedre for hver gang han venter med orgasmen.

- Runke med hardere grep, slik at han blir vandt til litt mer stimuli.

- Under sexen kan han endre pusterytme, bytte stilling ofte (dog ikke lurt å gå til en stilling som stimulerer han enda mer), endre tempo, stramme andre muskler (leggmusklene fungerer ypperlig til det), evt tenke på noe komplisert. Han kan også ta pauser fra penetrering for å slikke deg.

Prater jo med han, der dette med onanering kom inn i bildet, som han som sagt ikke liker. Han vil rett og slett ikke så ikke stort jeg får gjort med de tipsene. Er jo trossalt det første man leser når det gjelder å komme for fort.

Har vel en bok som han har lest litt i, der er hvertfall det et kapittel. Men virker ikke som om det har gjort så mye. Han er delvis fokusert på å også stimulere meg, men jeg blir best stimulert ved penetrening og det er der problemet ligger når det bare varer i et par sekunder!

AnonymBruker
Skrevet

Prøve med to kondomer på kanskje? Kjenner han mindre, holder han kanskje lenger?

Skrevet

Det finnes "lokalbedøvende" middel som man kan spraye på penis som visstnok gjør den mindre følsom ;)

Skrevet

Har du prøvd å runke han (evt at han onanerer) et par timer før dere har sex? Er han rimelig ny-tømt vil han antakelig holde lengre

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å runke han (evt at han onanerer) et par timer før dere har sex? Er han rimelig ny-tømt vil han antakelig holde lengre

Har prøvd det, og gjør ikke alt for store forskjellen, fra 10 sekunder til kanskje 1 minutt bare... Selv når han akkurat har kommet og orker en runde to er det like kort da og.

Skrevet

Still krav til at han skal engasjere seg. Selv om han ikke liker å runke så burde han gjøre det for din skyld hvis det kan hjelpe. Han burde være villig til å prøve ut forskjellige ting hvis han bryr seg om deg og dere og ikke bare sin egen nytelse. Blir du brukt?

Har også lest at medikamenter kan hjelpe mot for tidllig s.avgang. Tror det var noen såkalte lykkepiller. Men da er han igjen nødt for å engasjere seg litt ved å ta det opp med legen.

Jeg hadde i hvert fall ikke funnet meg i det der.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kjæresten og jeg har hatt et problem i senga hele tiden, og nå har det kommet såpass langt at jeg, som normalt er ganske så seksuelt aktiv, har holdt meg unna sex i snart en måned. Jeg greier rett og slett ikke engasjere meg når det holder så kort.

Det er ikke snakk om at han holder 5 minutter og det er alt, her er det snakk om inn ut to-te ganger og så over, hver gang. Jeg for min del gjør litt forskjellig på egenhånd, men han derimot mener det er bortkasta. Tenkte kanskje det ville hjulpet litt på, men der er det ingen interesse. Merker jeg trenger sex i forholdet og det blir det jo ikke stort av nå.

Noen ideer til hva som kan hjelpe?

Jeg stusser over at ingen hittil har spurt om noe meget vesentlig, og som du selv ikke skriver noe om. Hvordan er med kjærligheten? Er dere glad i hverandre? Tenner du på ham? Tenner han på deg? Hvis kjærligheten er til stede, vil man normalt ønske å ha sex, like variasjon, leke og ha det morsomt i sengen eller hvor man måtte befinne seg. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært sånn hele tiden?

Skrevet

Still krav til at han skal engasjere seg. Selv om han ikke liker å runke så burde han gjøre det for din skyld hvis det kan hjelpe. Han burde være villig til å prøve ut forskjellige ting hvis han bryr seg om deg og dere og ikke bare sin egen nytelse. Blir du brukt?

Har også lest at medikamenter kan hjelpe mot for tidllig s.avgang. Tror det var noen såkalte lykkepiller. Men da er han igjen nødt for å engasjere seg litt ved å ta det opp med legen.

Jeg hadde i hvert fall ikke funnet meg i det der.

Ja, kjeft på ham. Det funker som pokker. Eller stapp i ham lykkepiller. Det er godt for alt.

Som oftest er såpass kjappe orgasmer et tegn på at mannen har opparbeidet seg et mønster, stort sett på gutterommet, der man uten en lyd ligger under dyna og skyndter seg som pokker for å ikke bli fersket. Dette kan virke både den ene og den andre veien. Noen runker for hardt, og på den måten får vankeligheter med å komme under akten. Andre opplever at de aldri tar seg tid til å kjenne igjen de ulike platåer under opplevelsen. Det vil si at de ikke legger merke til at man er i ferd med å komme før det er for sent. Dette kan trenes opp. Allikevel må man være forsiktig så det ikke beveger seg i motsatt retning. Hvis alt fokuset ligger på å holde igjen orgasmen, kan man plutselig få problemer med å komme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser over at ingen hittil har spurt om noe meget vesentlig, og som du selv ikke skriver noe om. Hvordan er med kjærligheten? Er dere glad i hverandre? Tenner du på ham? Tenner han på deg? Hvis kjærligheten er til stede, vil man normalt ønske å ha sex, like variasjon, leke og ha det morsomt i sengen eller hvor man måtte befinne seg. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært sånn hele tiden?

Alt er som normalt der, har vært sammen i fire måneder bare og det har vært slik hele tiden.

Mine følelser har vel dabbet litt av etterhvert vil jeg tro, mens han er enda mer forelsket enn i starten. Jeg viste jo det var slik i starten, men vi hadde mye sex og jeg tenkte det ville bedre seg, noe det ikke har gjort.

Skrevet

Her vil jeg bare komme med et tips som jeg har gitt mange, mange andre. Jeg har selv slitt med tidlig utløsning og det gikk selvfølgelig utover forholdet og ikke minst sexlyst. Be ham umiddelbart kjøpe lokalbedøvende eller potensmiddel på nettet. Jeg bruker en liten grønn flaske fra kondomeriet, men en helt vanlig lokalbedøvende krem fra apoteket duger også. Nå kan jeg holde på i timesvis og det har gitt helt enorm forskjell i både sex og forhold. Det er selvfølgelig ikke like "deilig" på selve penis, men tro meg: gleden over å kunne holde på over lang tid er MYE viktigere! :gjeiper:

Alt er som normalt der, har vært sammen i fire måneder bare og det har vært slik hele tiden.

Mine følelser har vel dabbet litt av etterhvert vil jeg tro, mens han er enda mer forelsket enn i starten. Jeg viste jo det var slik i starten, men vi hadde mye sex og jeg tenkte det ville bedre seg, noe det ikke har gjort.

Gjest Male84
Skrevet

Som jenter kan kjøre "kegel" øvelser så kan vi gutta det også. Hint han til dette, så vil han klare å holde litt tilbake når han kjenner det kommer.

Er rimelig enkelt å trene den muskelen. Samme muskelen vi gutta bruker på å "kutte" når vi pisser.

Så det han kan gjøre er å trene denne musklenen et par ganger om dagen, og iløpet av noen uker vil du nok kjenne forskjell. Man får både hardere ereksjoner, samt han etterhvert vil klare å holde litt tilbake når han kjenner at han kommer.

Kan trenes overalt, når man kjører bil, ser på TV etc. Stram i et par sekunder, slipp, stram og gjenta. Etterhvert så kan man stramme over lengre tid ettersom man blir "sterkere" i den muskelen. Klarer man å stramme over 30 sekunder vil jeg si man er klar til å "kutte" orgasmen når den kommer, og da vil han også klare å styre selv når han skal komme.

Skrevet

Det finnes "lokalbedøvende" middel som man kan spraye på penis som visstnok gjør den mindre følsom ;)

Det er en risikosport å ha sex når man ikke føler hva man støter mot. Man kan faktisk skade seg ordentlig når en kroppsdel er bedøvd og man bruker den i bevegelse allikevel.

Skrevet

Nå kan jeg holde på i timesvis og det har gitt helt enorm forskjell i både sex og forhold. Det er selvfølgelig ikke like "deilig" på selve penis, men tro meg: gleden over å kunne holde på over lang tid er MYE viktigere! :gjeiper:

Unnskyld, men er det virkelig sant at du gidder å holde på med en hard kuk i timesvis, og driter i at både du og dama mest sannsynlig blir så sår at dere ikke orker noe mer resten av uka?

Uansett - hvordan kan du beholde en reisning når du ikke kjenner noe i den?

Det vil vel bli riimelig uintressangt med sex uansett etter et par ganger også da, når du ikke kjenner noe så du ikke får noe glede av det uansett?

AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg litt i tvil, jeg... hvor lenge varer en "vanlig" økt? Generelt sett, altså... :sjenert:

Skrevet

Nå blir jeg litt i tvil, jeg... hvor lenge varer en "vanlig" økt? Generelt sett, altså... :sjenert:

Mellom 3 og 15 minutter er normalt.

Men siden jenter trenger mellom 15 og 45 minutter på å komme, bør nok gutten stimulere henne en stund først, så det er bedre sjans for at de kommer begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...