muffin26 Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 sublime mousse loreal Min lenke Jeg likte den fargen veldig og vurderer å farge håret mitt mørkt igjen. Jeg har lysebrunt/blondt hår nå som er bleket. Vil denne moussen dekke over? Hadde vært fint om noen som har prøvd denne hårfargen svarte.
pingalu Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg har prøvd denne, i nr. 70 - Meget lys klar brun. Det du må være obs på - håret blir MYE mørkere! Jeg vet jo at det alltid blir mørkere enn på pakken, men med denne endte jeg opp med en ganske mørkebrun farge. Det ble en veldig fin, glansfull og naturlig farge, men en del mørkere enn jeg hadde tenkt meg. Så jeg vil anbefale at du tar kanskje to nyanser lysere enn det du har tenkt. Det som er positivt med denne, er at den er superenkel å påføre, og det elsker jeg! Fargen er dekkende og superfin. Så om jeg skal farge håret mitt selv igjen, vil jeg nok gå for denne, men da med en lysere nyanse
muffin26 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har da testet den selv. Jeg brukte 4 01 ask brun. Den ble mørk greit nok, men jeg fikk rødt skjær i håret:( noe som ikke skulle skje med en ask farge dette er irriterende. Noen so har tips til hvordan man fjerner rød skjæret i mørkt hår:(?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå