Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #21 Skrevet 4. november 2003 HMM.. ja.. vet det......... :oops: Ble forresten ståend eog snakke med hun flotte mørke på klesbutikken min i dag.... mmmmmmmmmmm Jeg brukte så lang tid der, ogs ankket så mye med henne at huntrodde jeg også jobbet med tøy.. hehe.... eller.... Jeg er håpløs!...
Usikker Skrevet 4. november 2003 #22 Skrevet 4. november 2003 Har du vurdert noe håndarbeid da :klø: Strikking Hekling Søm Slå nuppereller Lappeteknikk Er sååå mange muligheter asse ........... bare man SER dem! Nei Lasse - skjønner at dette ikke er lett. :klem2:
Edie Skrevet 4. november 2003 #23 Skrevet 4. november 2003 Gitarkurs hørtes bra ut synes jeg. Da kan du kombinere "skribleriene" dine med spill. Damene kommer til å falle som fluer!! Og i tillegg kan du starte et tøft band og få mange kjekke kompiser!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #24 Skrevet 4. november 2003 går bare samen med håpløse kompiser for å fremheve meg selv jeg.. hehe... men seriøst, kurs er nok bra! Gjerne et kusr der en må snakkelitt sammen og dele litt private ting. Skrivekurs er vel litt der.. har sendt mail jeg! :D Hekling.. veeeeel.... Nå er søstra mi kunstner .. så... hehe... Hun har utstilling på Jeløya/F-15! Gå og se!...
Edie Skrevet 4. november 2003 #25 Skrevet 4. november 2003 Du behøver ikke gå sammen med håpløse kompiser! Klarer fint å fremheve deg selv ved å være akkurat deg selv du!!
chimp Skrevet 4. november 2003 #26 Skrevet 4. november 2003 Lasse!!! Du som er halvt nordlending....har vel hørt om ' å hækle sild'????
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #27 Skrevet 4. november 2003 øøø... nei.. den har jeg ikke vært borti chimp!.... Enten er det et sånt tromshumorgreie, eller noe man sa da du var lita og jeg ikke født... Aricept: Tusen takk!
Edie Skrevet 4. november 2003 #28 Skrevet 4. november 2003 Bare hyggelig - sier bare sannheten jeg! :kysse:
chimp Skrevet 4. november 2003 #29 Skrevet 4. november 2003 øøø... nei.. den har jeg ikke vært borti chimp!.... Enten er det et sånt tromshumorgreie, eller noe man sa da du var lita og jeg ikke født... Aricept: Tusen takk! Øøøøøiiiii.....dæm sir de no fortsatt.....utpå Kvaløya........ Seriøst!!! D er en fiskemetode!!!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #30 Skrevet 4. november 2003 aaahhh! Når de buker hekle?... Sånnsnøre med hauger av kroker på, som du tvinne rpå en slags plankestubb?... Men det var altså i forbindelse på hvilket tema vi var inne på chimp?
chimp Skrevet 4. november 2003 #31 Skrevet 4. november 2003 Ja, da kjenner du metoden....... Jo, temaet het vel sosialisering! Er da riktig så hyggelig og sosialt å stå på broa der ute og hekle sild, syns jeg.......i skodda....og fryse sæ skvætt ihjæl i nordvæsten.......el sydvæsten.......Alt ettersom!!!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #32 Skrevet 4. november 2003 ja her nede gjør vi det hele tiden...
Joplaya Skrevet 4. november 2003 #33 Skrevet 4. november 2003 Frivillig arbeid: røde kors trenger alltid nye hjelpere til mye rart. Se http://www.rodekors.no/Article.asp?Article...enu=inter_norge hva du kan melde deg på i ditt område.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå