Arketypen Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Nå er jeg litt opprådd her.. Ingen ting vil glede meg mer enn å komem meg ut av stua og bort fra internett når jeg ikek har guttungen.. Men hva faen skal en gjøre for å treffe fok da?... Kurs? Forslag noen? Føler meg som en Lasseliten av og til når jeg ser hvor tragisk lite sosialt liv jeg har... :-?
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Har dessverre ikke noe godt råd for å komme seg ut blant folk og få et større sosialt nettverk, men kanskje en kontakannonse? Er det noen av dine arbeidskolleger du kunne tenke deg å treffe på fritiden? Finne på ting sammen med? Sats? Stiller meg på sidelinjen og følger ivrig med på trådens utfall da jeg trenger tipsene selv også.... Lillian
chimp Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Bor du på ett nytt sted, Lasse, siden du ikke kjenner så mange.....??? Selv har jeg mange omgangsvenner blant kollegene mine. Stor arbeidsplass! Vi både trener sammen, går på kino, konsert, teater, fredags-pils.....Vi drar på (heisa) :oops: turer, t o m sydenturer har jeg vært på m kolleger..... Du kan treffe folk via en av chatte-kanalene.....og da tenker jeg ikke på sex-treff, men vennetreff rett og slett!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2003 lang historie chimp.... :-? men stikkord er trening.. trening.. trening.. trening... bo borte mange år... trening... trening... barn... famillie... ja... hva slags frivillig arbeid Bråka? Lagidrett.. Kan ikke spille fotball, som jeg gjerne vil pga at linsene mine hoppe rut når jeg skaller ballen.. hehe... og får bare sand og drit der også.... (har harde linser og kan bare ha det..) Annonse...er ingen damer som svarer på det vel... er alt for mange mannfolk som skriver, og få damer.. ergo skriver de sine egne... Dessuten har jeg fordommer der... Vil ikke være så håpløs liksom... jobb... vel... er ikke noen jeg vil bruke fritiden på nei... :-? chatting... kommer ikke inn på de pga brannmuren her.. og har bare nett på jobb.. ja er her nå ja...
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Tenkte mer på annonse om venner enn forhold jeg da... Hvis det er noe (annet enn idrett ) du er engasjert i og brenner for, kunne det ikke vært noe å melde seg som frivillig på noe sånt eller gå et kurs? Da treffer du jo mennesker som har noen av de samme interessene, og da kanskje det er et grunnlag for varige vennskap? Lillian
chimp Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Du får farte rundt på KG-treffene da.... Her har du jo allerede god kontakt m mange dah..... både single og doble.......DOBLE??? :o
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2003 er ikke så mye jeg BRENNER for egentlig... :-? Får ta med en runde og se på hva som finnes... Chimp: Gjør jo det da! Men hjelper lite med kontakter i Oslo og omegn f eks...
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2003 angrer jo på at jeg ikke ble med på salsakurset da.... :-?
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Ingenting du brenner for......hm..... Da ble det litt vanskeligere, men er det noe du har lyst å lære da? Som du kan gå på kurs i? Sjekk i kommunens kurskatalog og se hva de har å by på! Lillian
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2003 tenker på gitarkurs og diverse skrivekurs.. det med den skrivingen er at jeg like rå utrykke meg, men det er også utrolig slitsomt... men har vært innom der ja, og så at de ikke hadde noen datoer... så skal ta kontakt med dem jeg! :D Lurer på om jeg må begynne å trene i studio igjen også.... Kommer iallefall litt ut i det minste. Har vært instruktør p sats mange år, men orker ikke jobbe som det mer, selv om en treffer mye folk....(var ikke vanskelig å treffe damer heller på den tiden hehe) er for kjedelig... Er jeg negativ nå? Føler meg litt negativ... :-?
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Er jeg negativ nå? Føler meg litt negativ... :-? Det er lov å bli litt frustrert over at man ikke får til å skape seg det sosiale nettverket man gjerne ønsker... Du ser jo selv at du må gjøre noe for det selv og ber her om tips til å finne på noe, - det er iallfall en start ut av det negative mønsteret man ofte lett snurrer seg inn i! Skrivekurs tror jeg forresten hadde vært spennende for deg - du skriver jo utrolig mye bra dikt! (selv om du kaller det skriblerier) Lillian
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2003 ja sånne korte "dikt" er lette... fordi det er så lite å skrive...men de fleste kurs er for å lære å skrive langt... Men tror jeg skal vurdere det ja.
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Vet det - det var derfor jeg mente det kunne være utfordrende for deg også Lillian
chimp Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 Er det Friskis & Svettis der du bor???? I Oslo arrangerer de hvertfall haugevis m turer og andre sosiale arrangementer........
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2003 her trener de bare.. kjipe sørlendinger!.... :-? 8) Er sikkert for sent dette halvåret, men jeg tror jeg skal bli med på vinkurs, skrivekurs, Chi Kung / Taijiquan og giturkurs jeg... eller noen av dem... Og så må jeg tenke på den salsaen senere.. de arrangerer masse sosialt... Har inne hoftevrikken jeg, så det skal nok gå bra.. http://www.aftenskolen.no/kristiansand/Web...maer/Hovedsiden
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Ikke ta deg hals over hodet nå da, og meld deg på så mye at du blir utslitt og ikke orker å pleie evt. bekjentskaper du finner Men der ser du - et bra utgangspunkt iallfall!! Lykke til!! :D Lillian
chimp Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 I grunnen genialt m kurs! Man kommer ut blant folk og får kanskje noen nye venner samtidig som man tilegner seg ny kunnskap!
Arketypen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2003 kanskje jeg kan bli en populær, kunnskaprik mann med kjæreste en gang også....?...
chimp Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 I'm sure, baby!!! Bare ikke bli for populær......er så mange sjalu kjærester!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå