Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg atter en gang sverget på å aldri bruke neglelakk igjen, for 4. eller 5. gang tror jeg. Jeg elsker neglelakk, men hver gang jeg bruker det i noen uker i strekk ender jeg opp med sprukne, skjøre og flisete negler. Super-deprimerende. Nå skal det sies at jeg, i mangel på bedre vitende, kun har billig neglelakk fra Vita, mulig det har noe med saken å gjøre?

Jeg er flink til å file neglene, bruker basecoat, to lag lakk og topcoat, men det virker ikke som at neglene mine tåler det. Har også prøvd noe økologisk neglelakk (fra danmark), men det ble jo bare dritstygt.

Er veldig hektet på at produktene jeg bruker skal være så naturlige som mulig, og helst økologisk, men har gjort unntak for neglelakken fordi jeg ikke tror det finnes lakk som både er fin og er økologisk. :(

Spørsmålet er altså:

Finnes det neglelakk (gjerne naturlig/økologisk hvis noen vet noe, men ikke krav) som ikke ødelegger neglene mine helt? :/ Pris spiller ingen rolle, men det kan gjerne være litt spreke farger, ikke bare rosa. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stort sett bare neglelakk fra Chanel, som jeg er veldig fornøyd med. Har akkurat testet ut Deborah Lippmann, og jeg er IKKE imponert. Varte ikke ut dagen en gang.

Jeg er ikke flink til å file neglene, som du er, men jeg skal begynne med det, for lakken blir mye penere når neglene er pusset. Bruker ikke top coat eller base coat.

Har ikke de problemene du snakker om. Kanskje du skal smøre inn neglene dine, når du ikke har lakk på, med eight hour cream, eller noe annet skikkelig fettete, så de får tilbake fukten? Som en slags maske?

Jeg har en fotkrem fra Burt's Bees, som er sykt feit, og restene av den smører jeg inn på fingrene når jeg legger meg. Ellers er håndkremen til L'Occitane veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...