AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #41 Skrevet 30. april 2011 Jeg kan fint bruke samme BH i to uker jeg, uten å føle meg skitten fordiom. Mine BH'er er ikke i kontakt med armhulen min, de går laaangt nedenom. Sokker og truse blir byttet hver eneste dag. Kan også bruke samme genser to dager på rad om jeg ikke har vert svett. Bukser kan gå bortimot en uke før jeg bytter, men da føler jeg at den må byttes selv om den ikke er skitten. De er tross alt i veldig nær kontakt med et fuktig område Som regel byttes de etter 3-4 dager. (Der syns jeg det høres helt horribelt ut dette "nye" greiene med at dongeribukser bør brukes i flerfoldige mnd før de vaskes første gangen!!! *grøss* ) Kan jeg tippe på at mange av dere som bare MÅ bytte BH hver dag, er de samme som må dusje en til to ganger for dag for å føle seg rene forresten...? Da får dere sikkert fnatt når jeg sier at jeg "bare" dusjer 2-3 ganger i uka Ikke lukter jeg og ikke har jeg fett hår heller :gjeiper: Sign! Samme rutine her omtrent. Stinker ikke jeg heller, tar en ærlig luktetest om jeg er i tvil, klær som lukter rent brukes en dag til:) 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #43 Skrevet 30. april 2011 Det gir mening for meg. Jeg går ikke med samme genser / topp / bluse i mer enn en dag heller. JEG syns det er ufint. Hva andre syns får stå for deres regning. Og jeg vet at det er to helt forskjellige områder. Men man har forskjellige preferanser, jeg foretrekker helt rene klær. Ufint? Å bruke samme genser to dager på rad? Hva er ufint med det? .. dere som bruker en bh i dagesvis, bruker dere samme t-skjorte / bluse uten å skifte også .. ?? For det første - det blir to helt forskjellige ting. Overdeler er i kontakt med armhuler, hvor det skilles ut mer svette enn på resten av kroppen. En bh er ikke i kontakt med armhulene (i hvertfall ikke i samme grad). Ellers - ja, jeg kan bruke samme overdel to dager på rad. Tror du folk du forholder deg til tenker at "oj, se på henne, da, bruker jo samme genseren som i går, jo, æsj!" Dersom overdelen er flekkete eller lukter noe annet enn godt, legges den til vask, selvfølgelig. Alt annet synes jeg er hysteri. Og dessuten lite miljøvennlig og uøkonomisk. 1
laperla Skrevet 26. oktober 2017 #46 Skrevet 26. oktober 2017 Skifter bh annen hver gang jeg har brukt den, med mindre det er behov etter første gangs bruk. Sports bh vaskes etter hver gang.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #49 Skrevet 27. oktober 2017 Etter 4-5 dager. Men jeg foretar alltid en lukttest, og har jeg svettet mye, skifter jeg oftere. Anonymkode: 3ad5e...0f3 1
FluffyJuggernaut Skrevet 27. oktober 2017 #50 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg hiver bhen til vask når jeg føler den er skitten. Noen ganger må jeg skrifte den etter en dag, andre ganger så kan jeg bruke den lengre før det er nødvendig å vaske den.
Theya Skrevet 27. oktober 2017 #51 Skrevet 27. oktober 2017 Det varierer.. sportsbh kastes I vask etter hvert bruk. Ellers går det vel 2-3 dager, alt ettersom aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #52 Skrevet 28. oktober 2017 Hehe, aldri! Har for øyeblikket 1 ammebh som passer og den vasker jeg hver kveld og tar på meg dagen etter 😳 Anonymkode: 2dd45...556
malla1992 Skrevet 29. oktober 2017 #53 Skrevet 29. oktober 2017 skifter BH hver andre dag, for da dusjer jeg. Truse bytter jeg hverdag. Syns de som sier de bruker de samme i flere uker er veldig ekkel å uhygienisk.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #54 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har ganske store pupper og kan ikke kjøpe normalt billige bh.,altså normalpris på h&m o.l For de passer ikke skikkelig rett og slett ( I Wish) Jeg må ha bh som koster 400-500 kr. Da har jeg ikke så altfor mange. Bytter etter 2-3 dager,hvis jeg ikke har svettet da.Hadde jeg kunnet kjøpe billigere bh,hadde jeg sikkert byttet hver dag,bare fordi😄 Anonymkode: f327b...184
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #55 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg bytter bh hver dag, men vasker de ikke før etter 5-8 gangers bruk. De får gjerne lufte og hvile 2-4 dager mellom hver gang de brukes, og blir dermed ikke slitne eller skitne så veldig fort. Anonymkode: 07790...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå