Gjest Reveenka Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Nå setter min lit til de mange kloke hoder som jeg vet finnes her på KK. Saken er nemlig den at jeg har skjoldkjertelkreft. Jeg skal opereres om 2 uker i dag, men har fått halsbetennelse... Som dere sikkert vet, så ligger skjold-(bruks)kjertelen i halsen. Jeg har gjennomgått noen harde kurer og ser endelig resultater, men om jeg ikke blitt kvitt dette halsonde, så er det ikke bønn. Det BLIR ingen operasjon på meg...Jeg har ventet lenge nå og satt livet på hold i lang tid... Er det noen der ute som har noen skikkelig gode kjerringråd å komme med? Som er utprøvd og som virker? Jeg takker på forhånd og håper at noen kan hjelpe... PS: Jeg har selvfølgelig vært hos lege og fått penicilin, men vil gjerne prøve alt.... Stooor klem fra REVEENKA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Kan desverre ikke hjelpe, men ønske deg lykke til med operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 Uff, dette var trist å høre. Håper operasjonen gjennomføres og går bra Har du halsbetennelse, så drikk i allefall kald drikke. Har du "vanlg" halsvondt, så er det varm drikke som gjelder. Bortsett fra det, så er jeg ikke sikker på hva som hjelper... Ønsker deg i allefall lykke til, og så håper jeg at det kommer inn flere råd. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Her er noen råd jeg fant etter søk på nettet; * Blåbær, både bær og selve bladene skal være betennelseshemmende. (hvor får man tak i det på denne årstiden?) finnes kanskje hos helsekostbutikk? * Solhatt, tran og C vitaminer hjelper for å få en akutt infeksjon til å gå raskere over På denne linken står det også noe : http://www.lommelegen.no/kap043_13.html Ønsker deg god bedring og Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 mine beste råd er c-vitaminer, tran og store mengder rå hvitløk. hold deg varm og i ro, og sov alt du klarer. lykke til på alle måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 og unngå sukker. bakterier elsker sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå