Djungelvrål Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Skal til syden 1 mai. Hørt at å skrubbe cellulittområder skal minske de litt. Så jeg skal skrubbe hver gang jeg dusjer med skrubbehansker og skrubbkrem også bruke en figurformende spray fra yves rocher etterpå. Dusjer som oftest hver dag. Hvis jeg dusjer 2 ganger om dagen (når jeg trener) skrubber jeg 2 ganger. Begynte på mandag. Så nå blir det spenende å se om jeg vil se resultat. Har ikke den helt store troa men... prøver å drikke mye vann og spise noenlunde sunt i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Dette eksperimentet vil nok bare irritere huden din. 2
Antlers Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Anbefaler heller at du tørrskrubber før du dusjer. Det er langt mer effektivt Bruk en børste med naturhår (busten skal være ganske stiv). Noe ala denne er best: http://www.thebodyshop.co.uk/images/product/zoom/28071m_z.jpg Skrubbehansker og peeling er fint om du vil ha en glattere hud, men det har sånn ca. null effekt på cellulitter, siden det ikke går i dybden. Med tørrskrubb skal du massere mot hjertet (altså oppover) i små sirkelbevegelser. På slutten kan du fokusere ekstra på problemområdene, da med litt større og hardere sirkelbevegelser. Har hatt kjempegod effekt av dette selv, men det er ingen mirakelkur, da. Jeg har fortsatt cellulitter, men de er færre og langt mindre synlig. Noe som er positivt er at man ser resultater fort med denne metoden. Jeg så forskjell etter bare èn uke. Man må selvsagt vedlikeholde da, ellers ender man etterhvert opp tilbake der man startet. Hadde en smålat periode hvor jeg ikke gadd, og da ballet det på seg igjen. Huden kan bli litt rød rett etter man har skrubbet (jeg har sensitiv hud, så jeg ser ut som en nyfødt grisunge...), men etter dusjen får man en fin glød. Det kan føles litt ubehagelig med stiv bust de første gangene, men man venner seg fort til det. 2
Djungelvrål Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2011 Ja jeg har brukt tørrbørsting før dusj før men ikke jevnlig. Innbiller meg bare at skrubbinga tar bedre i dusjen fordi porene er mer åpne der. Jeg er heller ikke ute etter å bli kvitt cell, er realistisk nok til å skjønne at de aldri vil forsvinne helt. Men at de kan bli litt mindre synlige med iherdig jobbing tror jeg på.
Gjest baben Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg skal og begynne med et cellulitt-eksperiment Har bare skrubbehansker nå, så skal bruke de til jeg får kjøpt en ordentlig børste-greie. Vet at cellulittene ikke forsvinner med bare børsting/skrubbing og lotion, men skal jo trene i tillegg så klart. Så håper jeg de forsvinner LITT i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Jeg er 22 år, alltid vært aktiv, men for et år siden ble jeg sittende mye pga ulykke. Da kom cellulittene og rumpa begynte å henge litt. Nå er jeg aktiv i over 7 timer hver dag pga aktiv jobb + styrketrening i form av utfall, knebøy, og andre ben og rumpetreninger om kvelden 6 ganger i uka. Min sprettrumpe og lår er nå 99% cellullittfrie! Men det har jeg jobbet hardt for, lov å prøve .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå