AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Er det spotify eller minnekortet som begrenser hvor mange sanger man kan laste ned? For jeg får ikke lastet ned flere, men mener det fortsatt er masse minne på minnekortet.. Om jeg forstår teknologien korrekt Finner ikke noe om at det er begrenset kapasitet på spotify.com..
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Begge to har begrensninger. Umulig for oss å si hvilken begrensning du har møtt på. Men verdt å vite at Spotify Offline er begrenset til 3333 sanger. How many tracks can I sync offline? You can store up to 3,333 tracks at any time, on each of up to 3 computers/devices at any time. Mobile - Spotify
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Begge to har begrensninger. Umulig for oss å si hvilken begrensning du har møtt på. Men verdt å vite at Spotify Offline er begrenset til 3333 sanger. Mobile - Spotify Hmmm.. Jeg forstår det som at det er 3333 låter tilgjengelig for nedlasting.. Men kanskje det er feil..?
Aurela Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Ifølge denne sidener det avhengig av plassen på mobilen: View Disk Space Usage Offline Playlists take up disk space on your phone. You can store 3,333 tracks provided you have the space. With Spotify Mobile for Android, there’s an About screen that tells you how much disk space is available, the total storage, and how much storage Spotify has used (in both MB and percentage). I have a 16 MB microSD card in my G1: Spotify reports the total storage as 15186 MB, with 8128 MB available to Spotify. I’ve synced a fair few playlists; my Used Storage is 7057 MB (46%). Spotify Mobile for iPhone does not report any of this disk space usage information. Score: Android 5 – 3 iPhone
antibac Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Hmmm.. Jeg forstår det som at det er 3333 låter tilgjengelig for nedlasting.. Men kanskje det er feil..? Det betyr at du kan kun ha 3333 sanger syncet på offline spillelister.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Det betyr at du kan kun ha 3333 sanger syncet på offline spillelister. Hehe, da har jeg missforsått Men supert, takk til begge.. Da blir det nytt minnekort på meg, så jeg kan få mer enn mine nåværende 210 sanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå