Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 I dag har Clinton vært på besøk på Bjørnsgard, der bryllupet mitt skal stå! Noe som tyder på at jeg har god smak ...neida, vil ikke skryte altså, men synes det var litt moro! Skal ta det opp når TV2-nyhetene kommer om igjen klokken 21 så jeg kan vise det til kjæresten! Er litt artig, da!
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2003 Nå føler jeg meg litt teit...mente ikke å høres så "viktig" ut... :oops: Ble bare litt opprømt et øyeblikk! Små barn, små gleder sies det jo.
jea Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Å jeg mente det ikke stygt ment assa..Artig det da vet du .... :D
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2003 No problemo! Clinton sa forresten "it's beautiful" så da håper jeg våre gjester vil synes det samme - særlig de som kommer fra England!
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2003 Man vet jo aldri, Livva - kanskje han delte en med Bondevik Jeg fikk tatt opp fra TV2 nå men de viste jo ikke så mye fra Bjørnsgard denne gangen dessverre...NRK hadde mer i sted, men men. Det står forresten om Bjørnsgard i kommende Hjemmet denne uken. Fine bilder (men håper ikke det stemmer at det spøker der...ikke at jeg tror på spøkelser, egentlig!).
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2003 Hvis du kommer deg forbi livvakten min så....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå