Happychilli Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 hallo! jeg er sånn som blir hekta på serier, og har nå sett et par - trenger nye tips om gode serier jeg kan følge meg på help!
Pandalove Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 True Blood, Gossip Girl, House M.D, Dexter, Sopranos?
Inx Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Game of thrones (du kan finne først episode på nettet nå) og The Borgias (kommet til episode 4 nå) .. 2 svært lovende serier
~white lady~ Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Frustrerte fruer, Sex og Singelliv, Seks fot under... da har du timesvis med lett underholdning.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Carnivale!! http://en.wikipedia.org/wiki/Carniv%C3%A0le Ellers er jo Big Bang Theory en vinner. Jeg skal se Mad Men nå når jeg er ferdig med Carnivale. True Blood har jeg sett og venter bare på sesong 4
Gjesten Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Men du sier jo ikke noe om hva du har sett og hva slags serier du liker. Det gjør det likk vanskelig :gjeiper:
Happychilli Skrevet 20. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2011 ja skulle nok nevnt noe om det:P for tiden har jeg sett ''how i met your mother'' og ''the big bang theory''. liker veldig mye forskjellig, men dette er de siste jeg har sett hele sesongene av om det sier noen noe:P liker også veeeeeldig godt spenningsserier.. blitt litt lite av det i det siste. så litt på ''heroes'' og ''the 4400æ'' for en tid tilbake + ''house''. Har ikke sett fulle sesongene av disse enda da:)
Gjesten Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Vel, du kan jo vurdere om du orker å begynne på LOST. Ellers anbefaler jeg Weeds. 1
Happychilli Skrevet 20. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2011 glemte og nevne at jeg begynte på lost engang, men det ble bare mer og mer inviklet , og dummere og dummere så jeg gav opp:P så et par episoder av californication ja! den var bra!
mellers Skrevet 20. april 2011 #14 Skrevet 20. april 2011 Vel, du kan jo vurdere om du orker å begynne på LOST. Ellers anbefaler jeg Weeds. Å herregud, jeg MÅ bare komme med en motanbefaling. Lost kan veldig lett glemmes, synes jeg Anbefalinger: Six Feet Under Battlestar Galactica Firefly Game of Thrones (håper jeg) The Wire (ryktes det)
Gjesten Skrevet 20. april 2011 #15 Skrevet 20. april 2011 Å herregud, jeg MÅ bare komme med en motanbefaling. Lost kan veldig lett glemmes, synes jeg Jeg har faktisk aldri sett det selv. Har bare noen frelste venner, og TS sa h*n likte spenningsserier, så foreslo det
mellers Skrevet 20. april 2011 #16 Skrevet 20. april 2011 Jeg har faktisk aldri sett det selv. Har bare noen frelste venner, og TS sa h*n likte spenningsserier, så foreslo det Jo takk, jeg ble rundlurt selv av noen slike frelservenner. Og med den serieavrundingen som Lost hadde, så er vel FRELSER et veldig passende ord å bruke også. Skal ikke gå i detalj for de som holder på med serien. Kjenner uansett at jeg blir rimelig muggen bare av å tenke på det
per78 Skrevet 20. april 2011 #17 Skrevet 20. april 2011 Dexter. Entourage. Arrested development. Prison Break s 1 og 2. 24. 1
SilkeSatan Skrevet 21. april 2011 #18 Skrevet 21. april 2011 Monk United states of Tara Californication Sex and the City Grey's Anatomy Private Practice Law and Order Scrubs Cheers
*-* Cindy *-* Skrevet 21. april 2011 #20 Skrevet 21. april 2011 Mine tre favorittserier: - Grey's Anatomy - Frustrerte Fruer - Gossip Girl Elsker dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå