Gå til innhold

anbefal meg en serie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo!

jeg er sånn som blir hekta på serier, og har nå sett et par - trenger nye tips om gode serier jeg kan følge meg på:)

help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

True Blood, Gossip Girl, House M.D, Dexter, Sopranos? :)

Skrevet

Game of thrones (du kan finne først episode på nettet nå) og The Borgias (kommet til episode 4 nå) :)

.. 2 svært lovende serier :)

Skrevet

Frustrerte fruer, Sex og Singelliv, Seks fot under... da har du timesvis med lett underholdning.:)

Skrevet

Men du sier jo ikke noe om hva du har sett og hva slags serier du liker. Det gjør det likk vanskelig :gjeiper:

Skrevet

ja skulle nok nevnt noe om det:P

for tiden har jeg sett ''how i met your mother'' og ''the big bang theory''.

liker veldig mye forskjellig, men dette er de siste jeg har sett hele sesongene av om det sier noen noe:P

liker også veeeeeldig godt spenningsserier.. blitt litt lite av det i det siste. så litt på ''heroes'' og ''the 4400æ'' for en tid tilbake + ''house''. Har ikke sett fulle sesongene av disse enda da:)

AnonymBruker
Skrevet

Six Feet Under

Californication

Skrevet

Vel, du kan jo vurdere om du orker å begynne på LOST. Ellers anbefaler jeg Weeds.

• Liker 1
Skrevet

The Shield og Dexter :)

Skrevet

glemte og nevne at jeg begynte på lost engang, men det ble bare mer og mer inviklet , og dummere og dummere så jeg gav opp:P så et par episoder av californication ja! den var bra!

Skrevet

Vel, du kan jo vurdere om du orker å begynne på LOST. Ellers anbefaler jeg Weeds.

Å herregud, jeg MÅ bare komme med en motanbefaling. Lost kan veldig lett glemmes, synes jeg :opplyser::daane:

Anbefalinger:

Six Feet Under

Battlestar Galactica

Firefly

Game of Thrones (håper jeg)

The Wire (ryktes det)

Skrevet

Å herregud, jeg MÅ bare komme med en motanbefaling. Lost kan veldig lett glemmes, synes jeg :opplyser::daane:

Jeg har faktisk aldri sett det selv. Har bare noen frelste venner, og TS sa h*n likte spenningsserier, så foreslo det :fnise:

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sett det selv. Har bare noen frelste venner, og TS sa h*n likte spenningsserier, så foreslo det :fnise:

Jo takk, jeg ble rundlurt selv av noen slike frelservenner. Og med den serieavrundingen som Lost hadde, så er vel FRELSER et veldig passende ord å bruke også. Skal ikke gå i detalj for de som holder på med serien. Kjenner uansett at jeg blir rimelig muggen bare av å tenke på det :snurt:

Skrevet

Dexter.

Entourage.

Arrested development.

Prison Break s 1 og 2.

24.

• Liker 1
Skrevet

Monk

United states of Tara

Californication

Sex and the City

Grey's Anatomy

Private Practice

Law and Order

Scrubs

Cheers

Skrevet

30 Rock

Parks and recreation

Skrevet

Mine tre favorittserier:

- Grey's Anatomy

- Frustrerte Fruer

- Gossip Girl

Elsker dem :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...