AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 I følge denne tråden reiser Oslofolk og Østfildinger til Svin esund for å handle i påsken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=554214 Er Svinesund stedet for å møte hsutruer og ektemenn?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Ja, dersom du er interessert i en partner som tar harrykulturen fullt ut. Altså en/ei råne rundt i sliten blodsenken bil, med møkka fulle folk som henger ut av vinduet med baken bar. Hver sin smak! 1
totes_mc Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 LOL, sier bare jeg Hadde nok ikke reist dit på mannejakt.
Steinar40 Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 I følge denne tråden reiser Oslofolk og Østfildinger til Svin esund for å handle i påsken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=554214 Er Svinesund stedet for å møte hsutruer og ektemenn? Nei, herregud! Svinesund i Påsken er bare køer og kaos.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Nei, herregud! Svinesund i Påsken er bare køer og kaos. Skal vi da anta at du ikke ser noe problem med harrykulturen, men at du kun ser et problem med køer? gewd 2 no 1
Steinar40 Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 (endret) Skal vi da anta at du ikke ser noe problem med harrykulturen, men at du kun ser et problem med køer? gewd 2 no Nei, men jeg personlig tar ingen del av harrykulturen. Svinesund er det siste stedet jeg hadde vært i Påsken. For meg er folk i rånebiler, amerikanere og harley davidson motorsykler, et klart tegn på liten intelligens. Spesielt de som raver rundt på fylla i Strömstad. Endret 21. april 2011 av Steinar40
bukett Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Nei, herregud! Svinesund i Påsken er bare køer og kaos. Er det ikke verdt det?! Her har du sjansen til å finne din hustru, og du bare gir opp på grunn av litt kø?
Steinar40 Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Er det ikke verdt det?! Her har du sjansen til å finne din hustru, og du bare gir opp på grunn av litt kø? Jeg hater kø! Og jeg regner det som akkurat like lite sannsynlig at jeg treffer min hustru på Svinesund som at julenissen stiller opp på julaften hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå