AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Det var ikke helt uventet. Forholdet har sjanglet i mange mnd, pga utroskap fra hans side. Nå har vi altså bestemt at vi ikke skal være sammen lengre. Jeg blir nok boende her i noen mnd til, kanskje til sommeren/rett etter sommeren, pga jobb/økonomi-situasjonen min. Det er LENGE siden jeg har vært singel (6 år), og jeg ser ikke helt for meg hva jeg skal gjøre nå!! Jeg er 21 år gammel, nyutdannet, og har jo egentlig alle muligheter. Men det er likevel skummelt. Jeg har ikke mange venner, og en veldig liten omgangskrets, så jeg gruer meg til ensomheten kommer, for det gjør den garantert... Jeg er i tillegg bipolar, og har det ikke enkelt, noe som igjen gjør det vanskelig med jobb og sosial omgang... Jeg tror jeg trenger litt starthjelp :-P
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Så herlig Du har jo hele livet forran deg jo. Finne nye venner, finne ny jobb og nytt bosted. Du har så enormt mye forran deg nå, så du burde jo bare gå ut der og forsyne deg av livet
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Bli med på et KG-treff og prøve å få nye venner kanskje?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 KG-treff? :-D Finnes det? Hvor/når/hvem/Hva? :-P
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Det kommer jo an på hvor du er, men sjekk ut disse trådene f.eks.: Trondheimstreff Oslotreff Sandnestreff Disse trådene ligger på Personlige meldinger, så du kan eventuelt følge med litt der eller starte din egen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå