Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hei. Tenkte å få opp pigmentene før sommeren, og ser på solarium som et alternativ. Har noen av dere erfaringer med priser, og noen råd til hva som lønner seg første gangen man tar i bruk solarium?
wahaj Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Kommer veldig an på hudtypen din, men hvis du er rimelig blek så kun ta kort tid, type 10 min, veldig fort gjort å bli solbrent.
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Kommer veldig an på hudtypen din, men hvis du er rimelig blek så kun ta kort tid, type 10 min, veldig fort gjort å bli solbrent. Hm, er i grunnen ganske blek, så jeg får vel bygge meg opp litt etter litt.
Gjest Maneater? Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Start med 10-15 min 1 gang i uken, så tar du gradvis høyere i minutt og kanskje litt oftere. Priser varierer VELDIG fra plass til plass. Kan være lurt og ta betakaroten vedsiden av. Er viktig å smøre seg med fuktighetskrem ofte for og bevare fargen. Lykke til!
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Takk for svar. Får smøre meg inn med både fuktighetskrem og tålmodighet, så får vi se hva det holder til.
sophiaM Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Prisene varierer veldig! MegaSun som er et veldig populært solstudio må du betale opptil 90 kr for 20 min. Men nå er jeg så heldig at jeg får tatt sol på jobben til mamma, der jeg bare trenger å betale 30 kr for 20 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå