Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hei. Foreløpig bruker jeg hårfjerningskrem fra Veet, og synes det fungerer bra. Tenkte å prøve Veet spray neste gang. Er det noen formeninger om hårfjerningssprayen? Isåfall, fungerer den eller hårfjerningskremen best? Gode kjøp fungerer best.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jeg har prøvd spray en gang og aldri mer. Håpløst å kun spraye på leggene så det kom andre steder. Dårlig effekt. Klin uten like. Takke meg til hårfjerningskrem.
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Jeg har prøvd spray en gang og aldri mer. Håpløst å kun spraye på leggene så det kom andre steder. Dårlig effekt. Klin uten like. Takke meg til hårfjerningskrem. Takk for svar. Tviler på at spray blir lagt til i handlekurven nå.
Antlers Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 (endret) Hårfjerningssprayen kommer jeg aldri til å kjøpe igjen. Jeg sprayet den på leggene, og etter få sekunder føltes det som om bena var i ferd med å brenne opp! Huden var både rød og sår etterpå, selv om jeg hoppet i dusjen og fikk vasket vekk alt på under ett minutt. Kremen reagerer jeg ikke på (selv om jeg har sensitiv hud), med mindre jeg har hatt den på lenger enn nødvendig, da. Endret 20. april 2011 av Antlers 1
sebra Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 jeg har prøvd sprayen en gang jeg og, men det gikk ikke bra. fikk utslett og det svei som bare pokkern. men nå skal det sies at jeg har litt sensitiv hud.
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 (endret) Takk for svar. Har en ganske sensitiv hud selv, som spesielt reagert på voksing av leggene. Resultatet var røde prikker og kløe. På årfjerningskremen er det slik at den ikke skal være på i mer enn 6 minutter, så sprayen er nok ikke langt unna det. Ser ikke ut til at sprayen er et alternativ lenger. Endret 20. april 2011 av Kathpus
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Hvilken hårfjerningskrem er det dere bruker da? Er jo så mange forskjellige å velge i... og, em, hvor lange er hårene når dere bruker den?
Gjest Kathpus Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Hvilken hårfjerningskrem er det dere bruker da? Er jo så mange forskjellige å velge i... og, em, hvor lange er hårene når dere bruker den? Jeg bruker Veet, og synes den fungerer bra. Hårene tenker jeg kan være det samme, ettersom det fungerer uansett om de er lange eller korte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå