Sunniva81 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Fikk lyst til å prøve sånne maler man bruker for å forme øyenbrynene. Men ble litt usikker på om det egentlig er noe å bruke penger på? De hadde det på Cubus så vet ikke hva et annet alternativ evt vil være, så tenkte jeg skulle høre om noen her bruker sånn og har gode erfaringer? Eller former dere kun hos frisør?
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Fikk lyst til å prøve sånne maler man bruker for å forme øyenbrynene. Men ble litt usikker på om det egentlig er noe å bruke penger på? De hadde det på Cubus så vet ikke hva et annet alternativ evt vil være, så tenkte jeg skulle høre om noen her bruker sånn og har gode erfaringer? Eller former dere kun hos frisør? Jeg anbefaler å kjøpe øyenbrynsskjærer fra Cubus og en "male-penn" fra H&M. Da får du både formet og markert bryna. Selv har jeg formet bryna hos Triangel klinikken, der man vokser bryna. Det gir et bra resultat, og holder ca. 2 uker før de vokser ut igjen. Jeg betalte ca. 200 kr. Øyenbrynsskjærere får man kjøpt i en 3.pk for 69 kr på Cubus, og "male-pennen" fås kjøpt på H&M for 39.50.
Sunniva81 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 Har ikke tilgang til en H&M butikk, så den blit litt vanskelig. Planen er jo å gjøre det til frisør, få en bedre form enn det jeg klarer selv. Men det ser veldig enkelt ut med sånne maler da? Sånne skjærere har jeg plenty av, men trenger uansett hjelp til selve formen
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Har ikke tilgang til en H&M butikk, så den blit litt vanskelig. Planen er jo å gjøre det til frisør, få en bedre form enn det jeg klarer selv. Men det ser veldig enkelt ut med sånne maler da? Sånne skjærere har jeg plenty av, men trenger uansett hjelp til selve formen Om du isåfall skulle fått tilgang, så anbefaler jeg deg å kjøpe "male-pennen". Den er både billig og gir et flott resultat. En god ide kan være å få det ordentlig hos en frisør, og senere overlate det til deg selv. Det blir mye pengebruk av det. Det er veldig enkelt å påføre maleren. Om du er mørk i huden (med svarte bryn), så lønner det seg å kjøpe den mørke brune. Er du lys i huden (blonde eller brune bryn), så burde du kjøpe den lysebrune, ettersom den fort kan bli mørk med store doseringer. Det er veldig lett, bare påføre forsiktig og jevnt, så skal det gå veldig greit. Videoen viser hvordan man kan forme/nappe brynene selv.
Sunniva81 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2011 Skal undersøke saken neste geng jeg er i nærheten av H&M, når jeg skal til den store byen Uansett, har sett mange snutter på nettet, men får ikke til det høye punktet, uansett hva jeg gjør Så må vel bare la det gro ut litt, og komme meg til en frisør som kan hjelpe med grunnlaget tenker jeg. Eller prøve slike maler som jeg nevnte
Gjest Kathpus Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Skal undersøke saken neste geng jeg er i nærheten av H&M, når jeg skal til den store byen Uansett, har sett mange snutter på nettet, men får ikke til det høye punktet, uansett hva jeg gjør Så må vel bare la det gro ut litt, og komme meg til en frisør som kan hjelpe med grunnlaget tenker jeg. Eller prøve slike maler som jeg nevnte Jeg holder på å la bryna gro ut, og satser på at resultatet blir greit, ettersom jeg bare napper uten erfaring. Men; etter du har formet bryna hos frisøren, anbefaler jeg deg å nappe bort de hårene som vokser ut igjen med en gang. Da beholder du formen lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå