Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inatt drømte jeg at eksen maset og maset at jeg måtte komme å møte han, og at han skulle si noe viktig. Etter mye mas sa jeg tilslutt ja. Det endte opp med at når jeg kom ble jeg dopet ned og voldtatt. Han fortalte meg etterpå at han hadde dopet meg ned med kokain. Etter dette skulle jeg og min nåværende kjæreste på besøk til et kjærestepar og jeg valgte å fortelle at jeg hadde blitt voldtatt til dem alle. Hva kan dette bety?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

huff for en ekkel drøm :S

Voldtekt:

Dette er en advarselsdrøm uansett hvordan du opplevde det. Det er meget sannsynlig at noen vil prøve å utnytte deg. Din stolthet kan også bli skadet. Har du derimot opplevd en voldtekt og drømmer om den så er det din måte å bearbeide opplevelsen på.

Dopet ned:

Følte du deg neddopet i en drøm er det fare for at en eller annen vil prøve å få deg til å gjøre noe som ikke er bra for deg.

det var noe av det jeg kom fram til hvertfall..

Skrevet

Oj, siden drømmer er noe som helt sikkert kommer til å skje har du ingen sjanse!

Det beste du kan gjøre er å oppsøke lege med en gang, han kan henvise til psykolog sånn at du får time rett etter at det er skjedd.

Ellers kan det være lurt å spørre etter et solid brett Sobril eller lignende, sånn at du er dopet på forhånd når det skjer. Da merker du ikke så mye :) Mindre smerter i ettertid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...