*Caroline Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hei! Vet dere om det finnes noen regler på om man bare skal ha en forlover? Min kjære vil veldig gjerne ha to, men lurer litt på om det egentlig er "lov"...
Gjest Naenia Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Tror det bare er en som kan skrive under, men ellers er det ingen grenser for hvor mange "men of honour" han kan ha, tror jeg?
Wonders Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 en er hoved, som står på papiret, og den andre er Æresforlover. Hvorfor ikke==? Høres bare flott ut. Hvem av dem skal glemme å ta med overnattsbaggen din 1
ChrissyX Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Vi skal ha to hver. Som sagt over er det bare en som skriver under på forlover-erklæringen, men f.eks kirken bryr seg ikke om hvor mange du har. Presten vår understreket til og med at man kunne ha flere forlovere.
Anglofil Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Det er ganske mange som skal ha det, så har man lyst har man lov. Mvh Yvonne
Fanteria Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Jeg var "forlover nr 2" da bestevenninnen min giftet seg. Da jeg ikke bor i hjembyen var det søsteren hennes, som var den andre forloveren, som var med på kjolekjøp og frisør. Det ble noen turer hjem for å hjelpe med bordkort, utdrikningslag osv Syns det fungerte godt selv om jeg skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å være der mer for henne.
Niennas Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har bare en forlover, men det er en mannlig som ikke har fantasi, så skulle han alene laget utdrikningslag, så ville vi nok å dratt på kino og peppes etterpå... Så jeg har ei annen ei, hun har vel aldri fått forlover-rollen, men for meg så er hun en uoffisiell forlover.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har bare en forlover, men det er en mannlig som ikke har fantasi, så skulle han alene laget utdrikningslag, så ville vi nok å dratt på kino og peppes etterpå... Så jeg har ei annen ei, hun har vel aldri fått forlover-rollen, men for meg så er hun en uoffisiell forlover. Hei Er du jente og så skal du ha mannlig forlover? Interessant, jeg visste ikke at det gikk an engang!
Betty84 Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hei Er du jente og så skal du ha mannlig forlover? Interessant, jeg visste ikke at det gikk an engang! Har mannlig forlover jeg å.... Endret 4. mai 2011 av Betty84
fruBeist Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Hei Er du jente og så skal du ha mannlig forlover? Interessant, jeg visste ikke at det gikk an engang! Broren min var min forlover Hvorfor skulle det ikke gå an å ha en forlover av motsatt kjønn? Poenget er at forloveren skal kjenne deg godt nok til å kunne stå for det vedkommende skriver under på i forlovererkleringa
Barcelone Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Jeg kjenner faktisk 2 bruder som skal gifte seg i løpet av sommeren og de har begge flere forlovere. Og alle forloverne har undertegnet hver sin forlovererklæring.
Niennas Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Min nærmeste og beste venn er mann, så jeg føler at det er helt riktig at han er forloveren min.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Broren min var min forlover Hvorfor skulle det ikke gå an å ha en forlover av motsatt kjønn? Poenget er at forloveren skal kjenne deg godt nok til å kunne stå for det vedkommende skriver under på i forlovererkleringa Jeg sier ikke at det ikke skulle gå an, jeg bare visste det ikke Men takk for opplysningen
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Min nærmeste og beste venn er mann, så jeg føler at det er helt riktig at han er forloveren min. Ja det synes jeg også Jeg bare visste ikke at det var mulig. Men kjekt at det er det! Da kan jo jeg velge mine brødre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå