AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Lurer på hvilke erfaringer andre har med denne salongen?
Kanutten Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jeg endte opp med å kjøpe min kjole der. Damen som eier salongen er dønn ærlig, og hun tåler at man er ærlig tilbake. Hun har en litt "rar" måte å drive på. I og med at du ikke får gå selv å plukke ut, men jeg synes dama er dreven, og skjønte fort hva det var jeg ville ha. Selv om hun også ønsket at jeg skulle prøve en del kjoler jeg ikke var så gira på. Det er også litt spesiellt at man ikke får komme innom dørene der uten å ha time, men når man ser hvor trangt det er i butikken, skjønner jeg det også på et vis. har du dårlig erfaringer med de?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Jeg endte opp med å kjøpe min kjole der. Damen som eier salongen er dønn ærlig, og hun tåler at man er ærlig tilbake. Hun har en litt "rar" måte å drive på. I og med at du ikke får gå selv å plukke ut, men jeg synes dama er dreven, og skjønte fort hva det var jeg ville ha. Selv om hun også ønsket at jeg skulle prøve en del kjoler jeg ikke var så gira på. Det er også litt spesiellt at man ikke får komme innom dørene der uten å ha time, men når man ser hvor trangt det er i butikken, skjønner jeg det også på et vis. har du dårlig erfaringer med de? Veldig, Jeg hadde tenkt til å høre om flere hadde erfaringer før jeg begynte å legge ut om min. Jeg er en svært lite krevende brud, og jeg setter ikke mine ben innafor den døra igjen.
Kanutten Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Oi, såpass ja. Skjønner hva du mener da. Jeg hadde min verste opplevelse i forbindelse med bryllupet på Agape. Jeg gikk gråtende derfra for å si det sånn. Vil gjerne høre historien din jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå