Gå til innhold

Oslotreff???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som er interessert i å møtes i Oslo en kveld? Så kunne vi sammen dele planleggingens sorger og gleder, gi hverandre tips og råd, ta med ting vi har laget etc. og inspirere hverandre!!!

: )1212[ Dette Innlegg er endret av: Rose den 2002-05-10 13:12 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes artig ut! bare det å få snakke med noen om bryllup uten dårlig samvitighet for å plage dem høres herlig ut!

Skrevet

synes også det høres ut som en god ide icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg er med, hvis jeg er i byen den dagen da icon_wink.gif

Når tenker vi en dag og hvor?

Ute, hjemme hos noen ?

12

Skrevet

Hmmm...det er ikke så langt å dra til Oslo for meg heller, så det kunne vært morsomt icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg reiser til trøndelag nå på ferie for å planlegge bryllup, men er hjemme igjen 26. mai og er åpen for forslag.

Kan godt ta imot dere hjemme også jeg, bor nære sentrum, eller vi kan møtes på en kafe e.l. : )

Skrevet

kan vi ikke møtes på kafe, sånn at ingen behøver å gjøre til noe for å ha folk på besøk + at det er lettere for etter påmeldinger å bli med.

vi får ta det en gang etter at Rose er tilbake fra Trøndelag!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje jeg også kan få være med selv om jeg ikke har min egen profil her inne ? Har vært innom og fått mange gode råd hvertfall ! icon_smile.gif

Hadde vært kjekt som dere sier:diskutere uten å få dårlig samvittighet !!

Håper vi får det til !

-Eline

Skrevet

Etter 26 mai passer best for meg også. Jeg skal til Bergen og planlegge bryllup og ha eksamen frem til da.

Tar noen ansvar og organiserer?12

Skrevet

Jeg fikk og lyst til å være med, om jeg er i Oslo da... Er jo en del i Trondheim for tiden!!!

Veldig bra ininativ!!!

Skrevet

Ideen om kafebesøk var god ja.

Hadde vært fint om en av Oslo-brudene tok seg av organiseringen da .....12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel kanskje ikke værre enn at vi foreslår 28.mai kanskje eller onsdagen 29.mai ? Også at vi møtes ved en kafe som kanksje det ikke er for mye skrål på, onkel donald er en fin plass (litt kafe/restaurant/bar ting) rett ved studenten på karl johan (altså lett for dere som ikke er så kjente i byen).Men det finnes et utall andre plasser også vi kan møtes, forslag mottas med takk

-Eline

Skrevet

heisann.

det beste er vel å møtes på kvelden en gang? på dagen har i hverfall jeg ikke så store muligheter (har en liten sønn som jeg er hjemme med enn så lenge..) vi kan jo eventuelt gå på restaurant, og ta oss middag.

både 28 og 29 er greie datoer for meg..

hvis vi skal spise; hva med mamma rosa på egertorget? det er et sted som har mat alle liker tror jeg...

ellers så hørtes onkel donald OK ut, men har aldri hvert der.

Skrevet

Så morsomt at så mange er interessert!

Dette kan bli kjempekoselig : )

28 mai høres kjempefint, dersom vi kunne ta det kl. 1800 kan folk litt utenfor Oslo også rekke å komme seg dit etter jobb.

Da jeg drar nå og ikke er på nett igjen på en god stund håper jeg virkelig noen kan skjære igjennom og bestille et sted hvor vi kan treffes : )

Gleder meg til å treffe dere - jeg stiller med småting vi har laget (invitasjoner, kirkeprogram etc.)og gleder meg til å høre hvordan dere andre har planlagt event. gjennomført bryllupet!

Skrevet

Hei dere.

Det passer bra for meg også den 28 mai. Synes både mamarosa på egertorget og onkel donald er ok steder jeg icon_smile.gif

Skrevet

God tur, Rose!!

Så sees vi neste uke. Onkel Donalds høres bra ut, er sentralt og ikke minst er det god plass der.18 er helt greit tidspunkt for meg. Dere andre? Og hvilken dag passer best!?

LindaK

Skrevet

Dette høres gøy ut!

Blir med jeg også!

Skrevet

Jeg er med (hvis noen bare minner meg på deg icon_smile.gif )12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...