Gå til innhold

Rimming (slikke rumpehullet)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Luft tett der eller?

Neppe like mye bakterier som man får i seg ved å slikke noen i rumpa, ihvertfall.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du har din tannkost, men jeg har tannkost, kosmetikk og kremer i skapet på badet ... med skapdøren lukket.

Nei det vet du ikke, og det var vel ikke poenget mitt heller? :klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Neppe like mye bakterier som man får i seg ved å slikke noen i rumpa, ihvertfall.

Sikekr på det? Tror helt ærlig at det kommer mer bakterier fra en bæsj oppi do, enn det er bakterier rundt anus etter en vask.

AnonymBruker
Skrevet

Sikekr på det? Tror helt ærlig at det kommer mer bakterier fra en bæsj oppi do, enn det er bakterier rundt anus etter en vask.

Nå stapper ikke vi her hjemme tannkostene i do .. de har vi fint stående i skap med døren lukket.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Gjør det av og til på Madammen, mottar ikke. Friker ut om noe som helst kommer baki der :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Gjør det av og til på Madammen, mottar ikke. Friker ut om noe som helst kommer baki der :D

Du bør gi det en sjanse etterhvert. Trenger jo ikke å få noe opp. Hun kan jo begynne med å slikke litt rundt og på.. ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vet, jeg vet...

Det bare kiler så innåthællvette med en gang noe er nærmere enn tre meter! Men hun har jo uttrykt et ønske om prostata-stimulering på meg, så det skjer vel til slutt. Håper bare ikke hun slenger på seg en 22cm lang svart strap-on...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir samboer, han elsker det (jeg også). Jeg føler ikke behovet for å få det tilbake ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vet, jeg vet...

Det bare kiler så innåthællvette med en gang noe er nærmere enn tre meter! Men hun har jo uttrykt et ønske om prostata-stimulering på meg, så det skjer vel til slutt. Håper bare ikke hun slenger på seg en 22cm lang svart strap-on...

Hehe. Om hun hun har et oppriktig ønske om å gi deg nytelse, så vil hun absolutt ikke troppe opp med noe slikt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...