Henkie Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Er det noen her som praktiserer rimming? Gir du eller får du? Er det bra, eller er det bare det frekke med det som gir en "turn on boost"? Har aldri prøvd, og det frister egentlig ikke så veldig. Virker litt snålt å skulle slikke midt på rumpehullet til partneren. Det MÅ jo smake ltt bærsj uansett hvor godt det er vasket. Lurer derfor om dette praktiseres i særlig grad in real life...
Batteri Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Hver sin smak men definitivt ikke min. Enkelte ting er simpelthen ikke sexy. For ikke å snakke om skikkelig, skikkelig ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Praktiseres her. Mottar, men har ikke gitt enda. Har litt sperrer på det, men det har ikke han, så da er det vel greit. Og jeg syns det er deilig btw.
Gjest Skidoo Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Mann 44 her. Kona elsker å gjøre det på meg, men hun har ikke sansen for å bli slikket der selv. Det er skikkelig deilig
Gjest SnakeOil Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Gir du eller får du? Gir som oftest, men de jentene jeg har hatt langvarige forhold til, har endt opp med å gjøre det på meg etterhvert også Er det bra, eller er det bare det frekke med det som gir en "turn on boost"? Begge deler egentlig for min del, blir enda mer tent om jeg rimmer, fremfor vanlig oralsex, frekt og deilig og jentene ser ut til å nyte det så...
Gjest Hikken Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Jeg har ikke prøvd det, men jeg har lyst
Gjest Raindrops Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Både gir og mottar. Har aldri merket at det smaker eller lukter avføring, det burde det heller ikke gjøre hvis man har normal hygiene og en mag i balanse mener nå jeg.
Quijote Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Ekskjæresten min elsket å rimme meg. Jeg synes det var godt, men på mange måter var det mer for ham enn for meg. Han synes det var utrolig sexy, for meg føles det kanskje litt unaturlig? Når det er sagt kan det meste være hot med riktig mann, men rimming er ikke akkurat det jeg foreslår på første date
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Jeg får, og jeg gir. Det som er turn-on når jeg får er selvsagt at det er deilig. Helt andre typer nerver der bak, som det virkelig er verdt å få med seg! Når jeg gir, er det skikkelig turn-on, fordi han nyter det så veldig. Han stønner og lager gode lyder, mens det renner safter ut av den steinharde pikken hans som jeg runker sakte samtidig. En gang ble den helt rennende våt, som om noen hadde sittet oppå den å gnidd litt musesaft på.. Er sykt pirrende når partner nyter noe.
sequin Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 (endret) Det MÅ jo ikke lukte bæsj der? Ikke med mindre man har dårlig hygiene og slapt lukkemuskel.... Er jo ikke slik at man putter hele tunga inn i rumpehullet akkuratt Men har både gitt og tatt, gir meg ikke noe spesiellt noe av delene. Endret 20. april 2011 av sequin
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Må da være jævli uhygienisk? Tenk på alle tarmbakteriene du sleiker i deg a. Salmonella og whatnot. ÆSJ. SElv om man er hygienisk og ikke har bæsj der så er det jo selvsagt bakterier rundt hullet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #12 Skrevet 20. april 2011 Man bør huske at det selv ved god vask på forhånd så klarer man ikke fjerne alle de farlige bakteriene vi har i endetarmen.
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2011 #13 Skrevet 20. april 2011 Må da være jævli uhygienisk? Tenk på alle tarmbakteriene du sleiker i deg a. Salmonella og whatnot. ÆSJ. SElv om man er hygienisk og ikke har bæsj der så er det jo selvsagt bakterier rundt hullet. Det er ikke så stor fare for dette om man har fast partner. Salmonelle er ikke så vanlig, i og med at mans sjeldent rimmer noen med ustabil mage, men man kan selvsakt bli smittet av andre sykdommer, spesielt kjønnssykdommer som Hepatitt og HIV. Man bør ikke rimme gud og hver mann, men med fast partner hvor begge er friske, så er sjansen liten for at noe slikt skulle skje. 2
supravect Skrevet 20. april 2011 #14 Skrevet 20. april 2011 Jeg gir ofte det til partneren min, han elsker det! men selv får jeg ingenting ut av å bli slikket der, så jeg holder meg til å motta vanlig oralsex:)
louise1 Skrevet 20. april 2011 #15 Skrevet 20. april 2011 Jeg får, men gir ikke Jeg har tenkt på det, men det blir bare for dumt. Men jeg syns det er godt og han elsker at jeg syns det er godt.
sequin Skrevet 20. april 2011 #16 Skrevet 20. april 2011 Man bør huske at det selv ved god vask på forhånd så klarer man ikke fjerne alle de farlige bakteriene vi har i endetarmen. Man bør også huske at endetarmsbakterier fyker opp i luften når man trekker ned i do, også ligger de og flyter litt i luften her før de lander på f.eks tannbørsten. Her ligger de da og koser seg før de havner i munnen din. 1
Gjest Raindrops Skrevet 20. april 2011 #17 Skrevet 20. april 2011 Man bør også huske at endetarmsbakterier fyker opp i luften når man trekker ned i do, også ligger de og flyter litt i luften her før de lander på f.eks tannbørsten. Her ligger de da og koser seg før de havner i munnen din. Hah! Det er alt for få som faktisk tenker over dette. Ser det på mange bad. Jeg ble gjort oppmerksom på det gjennom Oprah
Rights Skrevet 20. april 2011 #18 Skrevet 20. april 2011 Man får jo kreft av alt nå til dags. Bakterier her og der.. får jo bare bedre immunforsvar om man er omgitt av bakterier uansett ;D Men jeg gir da ærlig talt blanke fanden. Jeg slikker mus å rumpehull fordi det er digg,.. og fordi de jeg gjør det på elsker det også. Det lukter aldri, og det er uansett bare å ta forhåndsregler (gjøre det etter en dusj.. / noen timer etter). Ikke noe hokus pokus. Im nasty, and I don't give a fuck 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #19 Skrevet 20. april 2011 Man bør også huske at endetarmsbakterier fyker opp i luften når man trekker ned i do, også ligger de og flyter litt i luften her før de lander på f.eks tannbørsten. Her ligger de da og koser seg før de havner i munnen din. Vet ikke hvor du har din tannkost, men jeg har tannkost, kosmetikk og kremer i skapet på badet ... med skapdøren lukket. 2
Gjest Lena22 Skrevet 20. april 2011 #20 Skrevet 20. april 2011 Vet ikke hvor du har din tannkost, men jeg har tannkost, kosmetikk og kremer i skapet på badet ... med skapdøren lukket. Luft tett der eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå