Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :) ! Jeg er fortsatt ganske ny i sminkeverdenen, og i det siste er det et spørsmål som har begynt å surre rundt oppi hodet mitt; hvis man skal ha mascara under øynene, er det da et "must" at man da også må ha eyeliner i nederkant? Eller klarer mascaraen seg fint på egen hånd? Er bare redd jeg skal se dum ut hvis jeg gjør dette feil :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ikka ha eyeliner nede og ikke alle kler det, jeg kan ikke ha det fordi jag har så små øyne. Bruker ikke maskara på de nedre vippene heller. Bruker hvit liner på våtkanten i stedet. Hvis du skal bruke det så prøv å bare ha litt f.eks brun eller grå liner (sort er veldig hardt) kun i ytre øyekrok og dus godt ut med en q-tip. Dette har en forminskenede effekt på øyet som du sikkert vil se.

Skrevet

Nei du trenger ikke eyeliner nede. På dagtid og til hverdags bruker jeg kun mascara nede. Til kveld og fest bruker jeg enten litt av samme øyenskygge som på lokket, i ytterkanten og inn mot midten av øyet eller så bruker jeg eyeliner hvis jeg vil ha mørke øyne.

Så lenge du ikke har store øyne så er det ikke lurt å bruke eyeliner under hele øyet for det forminsker veldig og ser alt for sminket ut.

Skrevet

Hei på dere begge to :) . Tusen takk for svar! Da har jeg tydeligvis ikke vært helt på jordet, skjønner jeg. Skal prøve meg frem med tipsene deres i dag. Ha en strålende dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...