Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Vi bruker den klassiske at vi ser på TV eller en film, og imens velger vi ut ett ord. Og hver gang en person sier det ordet tar vi en shot. Eller den med at alle rundt bordet skal komme med en morsom vits eller ordtak, og den/de som ler må ta en shot. Poenget er å ikke le, noe som er veldig vanskelig når man er snytt.
Gjest Dunderungen Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 ''Jeg har aldri..'' er min favoritt Får vite mye morsomt på bare en runde! Hver og en skal finne på noe de har gjort eller ikke gjort, ved å si feks ''jeg har aldri gått tur'' De av dem som har gått tur før, de må shotte. Og de som ikke har gjort det, drikker ikke. Men denne leken kan ofte bli veeeldig næsti, da de fleste spørr seksuelle spørsmål Og det er en kjapp måte å bli sjenkt på.. Ellers liker jeg også ''Bussturen'' som hovedsakelig består av kort. En skal spørre de andre spillerne spørsmål om kortene. Feks: Kortet jeg trekker opp nå, er det svart eller rødt? Er det høyere eller lavere enn forrige kort? OSv.. Så er det den som har tapt, som skal på bussen. Da legges det ut 7 kort ved siden av hverandre, hvor taperen må gjette om kortet er høyere eller lavere enn det forrige. Gjetter spilleren feil, må h*n shotte, og de kortene som er gjettet på, rett eller galt, skal byttes ut, og starter på nytt igjen helt til du kommer deg på enden av bussen De som gjetter feil må shotte. Og det kan skje veeeldig ofte ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå