Gå til innhold

Pulevenn med eksen

Fremhevede innlegg

Gjest Lurerpå
Skrevet

Heisann, kjeresten(dama) gikk nyli fra meg. Og jeg har ekstremt lyst til å vær pulevenn med henne. Det er god stemning mellom oss, og jeg tror begge var klar for singel livet en stund. Jeg drog fram i en samtale om jeg kunne komme over og kose litt med henne, og da tok hun som en spøk jeg drog fram og lo litt. Og sa at om stemningen var rett så kunne det skjedd, men ikke ikveld :)

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få dette til, eneste jeg har lyst til er å ha litt gøy, uformell sex med en partner jeg kjenner. og ikke noen jeg aldri har møtt før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på?

Skrevet

En eks du hadde følelser for en gang.. hm.. det hørtes ut som en risikofylt plan spør du meg.

Gjest Lurerpå
Skrevet

TS her, lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få dette til :)

Skrevet

TS her, lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få dette til :)

Fremgangsmåten er enkel. Det er bare å spørre henne rett ut. Men er du smart så dropper du den planen. Det er skummelt å involvere seg med ekser. Selv om at du kanskje er helt over henne nå, så kan følelsene komme tilbake en gang dere ligger der i senga etter sex. Hvis du er ute etter bare uforpliktende sex, så er det bedre å få en pulevenn du ikke har noe bekjentskap til fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...