Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 I går kveld lå jeg i senga mi, sov halvveis. Men jeg sov ikke, for å si det sånn. Mens jeg lukker øynene, ser jeg tre damer som står ved senga mi, eller, det var to damer og ei lita jente. De bøyde seg over meg og skulle si meg noe, men da jeg lukket opp øynene igjen, var de borte. De hadde på seg hekleluer/hatter med høy brem. En lignende solhatt med sånn svær greie rundt.... Hvis dere skjønner hva jeg mener. Greit, jeg lukket øynene igjen. Og da ligger det plutselig en baby (eller noe annet rart), oppå meg, og masse annet tull, så ut som strikkesaker, men det ble bare høyere og høyere. Så åpnet jeg øynene igjen, så var det borte. Ok, jeg lukket øynene mine igjen. Og på andre siden av senga stod det plutselig en eldre dame og stirret på meg. Og var på vei bort til meg, men da jeg lukket opp øynene igjen, var hun borte. Seinere så lukket jeg øynene igjen. Tenkte ikke noe særlig mer over det. Men plutselig ser jeg i taket, så begynner skyggen til vinduet å danse, det som er hvitt. Eller, den gikk frem og tilbake. Også så jeg en hånd som "tok tak i noe", på en måte, så ut som om den grafset til seg et eller annet. Også kom det en "svisj"-lyd, det var før hånden, den kom rett etterpå. Det gikk ganske raskt, denne svisj-saken. Gikk sånn... Så ut som en kniv som "raste" nedover i full fart, på en måte. Jeg sov ikke, var våken. Var isåfall ingen drøm. Moren min har hatt det på samme måte før hun også. Hun så svogeren sin stå ved sengen hennes. Men han bor jo i England... Er litt "ekkelt", da. Noen mennesker som kan hjelpe meg, å forklare meg hva det var jeg så, egentlig? Hva var alt dette her?
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Er det noe som har skjedd etter at du/din mor har sett dette? Har de kommet med noen beskjed? Jeg kan dessvere ikke gi noen forklaring, men jeg har opplevd noe lignende en gang, og fikk da beskjed om noe som ville skje i livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå