Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som har vært på, blitt utsatt for, eller som vet noe som helst om utdrikningslag!

Jeg har fått den store ære av å være forlover, og da vil jeg jo selvsagt utsette bruden for et flott utdrikningslag. Problemet er bare det at jeg selv aldri har vært i et utdrikningslag, og at bruden har venner uten fantasi eller motivasjon :)

Derfor trenger jeg alle tips dere har å gi!

Dette er en 40 år gammel brud, jeg er ikke interessert i å ta den vanlige "utdritningen" som mange gjør siden hun blir veldig lett flau. Utdrikningslaget skal også skje i en liten by, så jeg har ikke alle mulige alternativer til aktiviteter. I tillegg burde dette skje på et ikke alt for stort budsjett...

Så om du har tips, ideer eller vet om feller man absolutt ikke burde falle i, vær så snill å skriv dem ned :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips er å samle deltagerne slik at man kan snakke sammen og avtale hva som ønskes, og hvor høyt man skal sette kostnaden pr. pers.

En motorsykkeltur kan jo være moro for bruden?

En piknik i en park, en hyggelig venninnemiddag hjemme, spa-tur (om mulighet)?

AnonymBruker
Skrevet

Spa er sikkert fint det, men var i et utdrikningslag hvor bruden fikk spabehandling mens vi andre drakk vin i boblebadet. Det var nesten det morsomste ved utdrikningslaget, og bruden følte hun gikk glipp av noe.

Hva med hyttetur e.l. med venninnene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...