Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og har alltid vært svært missfornøyd med tennene mine, og hver gang jeg ser meg selv smile i et speil eller på et bilde synker selvtilliten til bunnen og jeg prøver å skjule de helt til neste gang jeg blir gla og glemmer det. Er det noen som vet hvor mye det vil koste å bygge på og fikse smilet? evt en bra klinikk enten i norge eller utlandet? har så lyst å smile uten å føle skam...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Thailand feks er det billig, vet om et par stk som har gjort det der. Skal du gjøre det her må du nok regne kanskje 100 000. Litt uklart hva du ønsker å gjøre egentlig? Vil du ha nye tenner?

Skrevet

Jeg har en fortann som stikker litt mer ut enn den andre og denne har også halve med fasett. 6 år siden jeg knuste tanna og fikk fasett, men det er dårlig utført (skjev). Spurte min tannlege hva jeg kunne gjøre for å fikse den ene tanna...

Da foreslo han tannregulering på baksiden av overkjeven, som vil koste 15- 20 000. Når tannen er komt på plass, kunne jeg skifte ut porselenstanna, som ville koste 4- 5000.

Så..., dette bare for EN tann! :sukk: Så det kommer nok til å bli dyrt, dersom du har flere tenner du vil fikse på.

AnonymBruker
Skrevet

I Thailand feks er det billig, vet om et par stk som har gjort det der. Skal du gjøre det her må du nok regne kanskje 100 000. Litt uklart hva du ønsker å gjøre egentlig? Vil du ha nye tenner?

å bytte ut alle tennene ville jo vært drømmen ;p men er i hovedsak melomrom mellom fortennene som plager meg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fortann som stikker litt mer ut enn den andre og denne har også halve med fasett. 6 år siden jeg knuste tanna og fikk fasett, men det er dårlig utført (skjev). Spurte min tannlege hva jeg kunne gjøre for å fikse den ene tanna...

Da foreslo han tannregulering på baksiden av overkjeven, som vil koste 15- 20 000. Når tannen er komt på plass, kunne jeg skifte ut porselenstanna, som ville koste 4- 5000.

Så..., dette bare for EN tann! :sukk: Så det kommer nok til å bli dyrt, dersom du har flere tenner du vil fikse på.

Woaah.... kriminelt dyrt!

med mindte jeg skulle bli griserik uten videre blir det vel utlandet da...

AnonymBruker
Skrevet

å bytte ut alle tennene ville jo vært drømmen ;p men er i hovedsak melomrom mellom fortennene som plager meg...

Sjekk ut invisalign-tråden her på kg :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har byttet ut de fleste tennene oppe, og et par nede. det kom på ca 80 000... det er dyrt ja, men smilet er fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...