AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Til frokost:2 grovbrød-skiver og ett egg. og grønt. Lunsj: et eple og en av de magreste riskjeksene (26ckal tror jeg) Middag: 1 Pitabrød med 2 fiskekaker og masse salat Kvelds: 2 skiver og ett egg. ??? Håper noen vil svare meg
Konstantin Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Litt lite? Med mindre du prøver å gå ned i vekt burde du nok prøve å spise litt mer tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 TS her.. Ok. Nei, jeg prøver ikke gå ned i vekt. Kan legge til at jeg har trent idag og. Ikke mye, men en halvtimes styrketrening. Hvor mye mer burde jeg spise? Jeg er for øyeblikket uten jobb, så jeg sitter like mye i ro som jeg beveger meg..
bukett Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Nei, TS, det var ikke for mye. Husk å variere type mat og spis sunt.
Gjest made4u Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Spør du om det der er for mye mat? Jeg kjenner INGEN som spiser så lite, ikke en sjel. Og da tenker jeg på mine normalvektige venninner, selv representerer ikke hele dagskostholdet ditt middagsmåltidene mine en gang om jeg ser på kaloriinnholdet i min gjennomsnittslige middagsvane.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Du spiser alt for lite kjære deg! Anbefalt kcal inntak per dag for kvinner er 2000 kcal. Dette der det WHO som har kommet med. Ved fysisk aktivitet anbefales mer og ved overvekt anbefales litt mindre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå