Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beskriv kjæresten din med ord. Hvorfor er akkurat din kjæreste så fantastisk? :D :D

Alltid koselig å høre fra andre. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjekk, omsorgsfull,deilig :fnise:

Endret av roflgirl
Skrevet

Utrolig digg i senga, omsorgsfull, morosom, kjekk, sterk!!!, søt og deilig :)

Skrevet

Trygg, kjekk, morsom, omsårgsfull og forståelsesfull :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Kjekk, ubegripelig intelligent, morsom, trygg og MIN!!! <3

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

søt, deilig, kjekk, morsom, omtenksom, hjelpsom, varm <3

Skrevet (endret)

Hun holder ut med mitt merkelige hode :rodmer: Er like gal som meg, og forstår humoren min. Får meg til å le.

Ikke minst kan jeg være både sårbar og sterk sammen med henne :rodmer:

Endret av fruBeist
Skrevet

Kjæresten min er

utvendig: utrolig kjekk, høy, muskuløs, deilig.

innvendig: fantastisk omtenksom, flink i alt han gjør, hysterisk morsom, godt likt av alle, fantastisk i senga, og veldig intelligent :):hjerte:

Skrevet (endret)

Kjæresten min er den teiteste i verden :fnise: Han er så utrolig morsom og humoren vår er helt lik. Ikke minst er han ufattelig smart. Han har veldig mye kunnskap om historie og hver gang noen skal fortelle om noe eller guide oss rundt tar han helt over rollen deres :fnise:

Jeg er veldig romantisk, noe han absolutt ikke er, men han er så utrolig nydelig når han prøver. Det har ikke noe å si om han feiler engang. :rodmer: Han tenker alltid på meg. Hvis han er på restaurant med sine venner tar han med mat hjem til meg også. Jeg blir alltid tatt hensyn til når det kommer til fremtidsplaner. Hver eneste dag forsikrer han seg om at jeg og valpen vår vet at vi er jentene i hans liv. Herregud, han har til og med sagt at han kunne tenke seg å gifte seg med meg i fremtida til tross for at han egentlig er motstander av ekteskap, fordi han vet hvor mye det betyr for meg :rodmer:

Når det er sagt vil jeg få påpeke at han ikke er noe push-over, men sta som f'en :fnise: Han er superselvstendig, og forandrer seg ikke bare fordi andre sier han burde. Men det skulle bare mangle, da han er selvutvikler av yrke.

Han er slående kjekk, og vi passer utrolig godt sammen seksuelt. Han vet hva han holder på med for å si det slik! :lur:

Men det jeg setter mest pris på ved ham er at han alltid er ærlig. Det er liksom hans ting. Vi kommuniserer veldig bra, og jeg er lykkelig hver dag :rodmer:

Så det jeg prøver å si er at kjæresten min er: Morsom, smart, kjekk, god i senga, ærlig, suksessfull, virkelig unik, støtter meg i alle mine valg, kjærligheten i mitt liv :jepp:

Endret av Aspera
Gjest Anuket
Skrevet

Han er det mest tålmodige menneske jeg kjenner, han blir aldri sint, han ser alltid positivit på ting og forteller meg at det kommer til å ordne seg, han er ikke romantisk - men når han prøver er han verdens nydeligste. Jeg elsker postkort og å få kort generelt, så han sender meg alltid et postkort hvor enn han er bare for å gjøre meg glad :rodmer:

Han får meg alltid til å le hvis jeg er lei meg, han koser med meg helt til jeg smiler igjen, gjør ting for å få oppmerksomhet når han synes jeg overser han :fnise: Han henter meg hvis det er mørkt ute, han passer på meg, tar hensyn til meg, sender meg små meldinger på face om han er glad i meg (vi har et avstandsforhold nå) og generelt er seg selv.

Og han har verdens nydeligste dialekt :rodmer: Å nå ble jeg bare enda mer glad i ham :fnise::rodmer:

Skrevet

Han er det mest tålmodige menneske jeg kjenner, han blir aldri sint, han ser alltid positivit på ting og forteller meg at det kommer til å ordne seg, han er ikke romantisk - men når han prøver er han verdens nydeligste. Jeg elsker postkort og å få kort generelt, så han sender meg alltid et postkort hvor enn han er bare for å gjøre meg glad :rodmer:

Han får meg alltid til å le hvis jeg er lei meg, han koser med meg helt til jeg smiler igjen, gjør ting for å få oppmerksomhet når han synes jeg overser han :fnise: Han henter meg hvis det er mørkt ute, han passer på meg, tar hensyn til meg, sender meg små meldinger på face om han er glad i meg (vi har et avstandsforhold nå) og generelt er seg selv.

Og han har verdens nydeligste dialekt :rodmer: Å nå ble jeg bare enda mer glad i ham :fnise::rodmer:

MHM, det er noe i det. Sette seg ned å skrive hvor utrolig fantastisk din kjære er på alle måter. Man ser hvor forelsket en er. Noe jeg gjør hver dag er å fortelle kjæresten hvor glad jeg er i han og verdsetter ham. <3

Skrevet

Han nærer et intenst hat mot chihuahuaer, akkurat som meg :rodmer: :rodmer:

Gjest Anuket
Skrevet

MHM, det er noe i det. Sette seg ned å skrive hvor utrolig fantastisk din kjære er på alle måter. Man ser hvor forelsket en er. Noe jeg gjør hver dag er å fortelle kjæresten hvor glad jeg er i han og verdsetter ham. <3

Synes denne tråden var genial - skal bruke denne som inspirasjon når jeg savner han :)

AnonymBruker
Skrevet

sensuell, lidenskapelig, dyp

selvsikker, direkte og ærlig, omtenksom, generøs, kjærlig og snill

Tullete og glad

Er det rart jeg har falt pladask.. :rodmer:

Skrevet

Aww. Nå ble jeg glad. KJekt å se du vil bruke det som en inspirasjon.

Skrevet

Min kjære er utrolig nydelig, deilig, sinnsykt morsom (får meg til å le selv jeg er utrolig langt nede), omsorgsfull, god i senga, utrolig god kysser. En god lytter, selv når det er ting som han syns er plagsomt å høre på. Vi har lik humor og er ikke redd for å være barnslig sammen. Han er en mann som jeg ønsker en lang framtid med, han er bare helt herlig og bare min :) Jeg elsker han :rodmer:

Skrevet

Kjekk, deilig, arbeidsom, trygg, morsom, teit, omsorgsfull, ikke selvhøytidelig, inkluderende, han lar meg være "sin klassiske skjønnhet", samtidig som han digger meg og sier jeg er den kuleste, tøffeste og modigste han vet om!:rodme:

Han har en drøss med "feil" også, men ingen som overskygger alt det positive! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...