Gå til innhold

Hvordan finner jeg mitt lokale postkontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til et helt nytt sted. I dag fikk jeg en lapp fra posten om at jeg må komme og hente en pakke på postkontoret. På lappen står det ingenting om hvor dette kontoret er hen. På lappen står det "hentes på ditt lokale hentested......", men det står ingen navn eller adresse. (ikke utfult)

Hvordan skal jeg finne ut hvor dette kontoret er? Jeg har prøvd å gå inn på posten.no, bring.no osv, men jeg finner liksom ingen søkefunksjon hvor jeg kan finne postkontoret mitt..

Lurer på hvordan jeg skal få tak i denne pakken :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I høyremargen på siden: "Åpningstider postkontor og kart", og så kan du søke på postnummer. Men: det er jo ikke helt det samme som "ditt lokale postkontor", så jeg ville nok ringt dit først :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til et helt nytt sted. I dag fikk jeg en lapp fra posten om at jeg må komme og hente en pakke på postkontoret. På lappen står det ingenting om hvor dette kontoret er hen. På lappen står det "hentes på ditt lokale hentested......", men det står ingen navn eller adresse. (ikke utfult)

Hvordan skal jeg finne ut hvor dette kontoret er? Jeg har prøvd å gå inn på posten.no, bring.no osv, men jeg finner liksom ingen søkefunksjon hvor jeg kan finne postkontoret mitt..

Lurer på hvordan jeg skal få tak i denne pakken :sjenert:

Det går an å spørre en nabo om hvor postkontoret ligger, vet du. :)

AnonymBruker
Skrevet

I høyremargen på siden: "Åpningstider postkontor og kart", og så kan du søke på postnummer. Men: det er jo ikke helt det samme som "ditt lokale postkontor", så jeg ville nok ringt dit først :)

Tusen takk:) Fant et postkontor ved å søke opp mitt postnummer. Det er ikke veldig langt unna, så jeg får ta en tur imorgen.

Å spørre er nabo var heller ikke så dumt :) Jeg får gjøre det, hvis det postkontoret jeg har funnet ikke skulle være det rette :P

Skrevet

Evt. ringe Postens kundeservice, nummeret står på siden deres. Da finner de det ut for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det hender man bor midt mellom to postkontor, så hvis jeg var deg hadde jeg sporet pakken og sjekket hvilket postkontor den lå på for å unngå bomtur.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...