Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt går til litt nedenfor midjen. Alt er like langt. Jeg har lyst til å klippe opp litt, få ulike lengder overalt. Hele håret, ikke bare foran som mange tenker når de hører "oppklipp"... Det lengste vil jeg at fortsatt skal være langt.

Jeg vil klippe det opp så det ikke er så tungt og rett ned. Og for å lettere holde på bølger laget av krølltang. Har sett bilder av mange med fint bølgete hår og ulike lengder. Men hvordan ser det ut når det henger rett ned, ustylet?

Jeg kommer jo ikke til å krølle det hver dag, det må se ok ut når jeg ikke gjør noe som helst med det og.

Noen som kan hjelpe meg å spore opp bilder av noe som kan bli min nye frisyre? Jeg prøvde å forklare til frisøren forrige gang jeg var der. Hun nikket og så ut til å forstå hva jeg mente før hun satte igang. Men hun laget jo ikke ulike lengder i det heletatt....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :s

Skrevet

Jeg har ingen bilder å komme med.. men har selv nokså langt hår, og oppklipt.. jeg syns det ser veldig naturlig ut selvom jeg ikke styler det hver dag... Det gir litt mer liv i håret:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen bilder å komme med.. men har selv nokså langt hår, og oppklipt.. jeg syns det ser veldig naturlig ut selvom jeg ikke styler det hver dag... Det gir litt mer liv i håret:)

Takk for svar! Du vet ikke om noen kjendiser som har ganske lik frisyre og kan linke bilde? Eller skrive hvordan man best mulig kan forklare for en frisør? Vært best med bilde, både for min trygghet om at det er sånn jeg vil ha det, og for at frisøren skal gjøre riktig.

Skrevet

Hvis du googler bilder av "layered long hair" får du mange fine forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...