Gå til innhold

Hva slags kroppsform er jeg? Og hvilken har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verken eple, pære eller noe særlig timeglass.. Jeg er svært slank, men det fettet jeg har på kroppen har for det meste lagt seg på hofter, rumpe og lår, men også litt på puppene. Skuldrene mine er det bredeste på hele kroppen min, men jeg er likevel spebygd. Midje: 59 cm, hofter: 80 cm, altså har jeg ganske smal midje og litt brede hofter(i forhold til MIN kropp. Sier ikke at 80 cm hofter+++ er bredt). Legger seg ikke fett på armer og mage. Ønsker å minske rumpa med et par cm., men ender opp med å få anorektiske armer(bokstavelig talt), mister puppene mine og får synlige ribbein(?) på ryggen.... Hva er det jeg er..?

Hvilken kroppsform har dere(legg evt. ved bilde)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? For meg virker du som at du er på vei til å bli timeglass.

Jeg er eplefasong, heeelt jævlig å få bort de ekstra valkene på magen, eller på siden rett over rumpa. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? For meg virker du som at du er på vei til å bli timeglass.

Jeg er eplefasong, heeelt jævlig å få bort de ekstra valkene på magen, eller på siden rett over rumpa. :kjefte:

Hmm, jeg er 18 og har hatt denne formen helt siden jeg var rundt 13 og begynte å utvikles.

Haha :D Skal ikke være lett!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pære :)

Skrevet

Jeg har timeglassfasong.

Skrevet (endret)

jeg er en vase. timeglass med små pupper :)

eller, hmmm, nå leste jeg at vaseform = store pupper... Confuzzled.

Trodde alltid jeg var vase.

Endret av baben
Gjest Lillekanin
Skrevet

Jeg er timeglass. Fornøyd med det, men litt helvete å finne bukser som passer noen ganger (Diger markløftrompe, smal midje =glipp i ræva) :skratte:

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Timeglass. Thank God. :)

Har veldig slank og feminin overkropp, men hoftene og rumpa er litt for brede i mine øyne, samt lårene. Problemområde nr 1 er lårene. Men jeg har en kropp som har en flott fasong og som er i god form. Med ennå mer trening så vil den til slutt bli "perfekt". :)

Endret av HunterLady
Skrevet

jeg er koseklump jeg..:P en litt lubben timeglass tror jeg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er petite, men er dog ikke ferdig utviklet enda :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Er rektangulær en kroppsform? Har smalt bekken og ikke noe særlig midje sett forfra, men sett fra siden ser rumpa stor ut og midja liten. Har veldig lite fett på kroppen. Hva slags form er det?

Skrevet

Jeg er vel et klassisk timeglass med brede hofter og midje som går innover, samt lite eller ingen overkropp. Har lagt ut bilde i en annen tråd som omhandler kroppen, bare at det ligger under anonym slik at innlegget ikke kan søkes opp.

Veldig fint å ha timeglass når man finner klær som passer, men det er litt av en jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Epleform.

Lange slanke ben og armer, smale hofter, passelig rumpe med sprett(resultat av trening, ikke medfødt..hehe) - så kommer øvre hofter/mage hvor alt fett på min kropp lagres - fra nedre mage til rett under puppene.

Jeg har myk mage selv som undervektig, og når ribbeina mine synes, da er jeg en str 38 i midje....kanksje 73 cm eller noe slikt.

Trener 4 ganger i uken(kardio&styrke), relativt smal og stram overalt, utenom kosemagen.

Pleier betegne meg selv om en lang stilk med badering på seg :P

Skrevet

Jeg er timeglass, men har ikke veldig store pupper :) Men tynt liv i forhold til hofte, rumpe, og skuldre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg trodde timeglass betød at man er like bred over skuldrene som over hoftene, og har veldig smal midje? Er man smal i overkroppen og bredere over hoftene er man vel pære?

Jeg er pæreformet (jebus, så fælt det høres ut!). Smalere over skuldrene enn over hoftene, markert midje og store pupper. Blir vel pære det?

• Liker 2
Skrevet

Hmmm...timeglass med små pupper :gjeiper:

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg er pære eller timeglass. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verken eple, pære eller noe særlig timeglass.. Jeg er svært slank, men det fettet jeg har på kroppen har for det meste lagt seg på hofter, rumpe og lår, men også litt på puppene. Skuldrene mine er det bredeste på hele kroppen min, men jeg er likevel spebygd. Midje: 59 cm, hofter: 80 cm, altså har jeg ganske smal midje og litt brede hofter(i forhold til MIN kropp. Sier ikke at 80 cm hofter+++ er bredt). Legger seg ikke fett på armer og mage. Ønsker å minske rumpa med et par cm., men ender opp med å få anorektiske armer(bokstavelig talt), mister puppene mine og får synlige ribbein(?) på ryggen.... Hva er det jeg er..?

Hvilken kroppsform har dere(legg evt. ved bilde)?

En mellomting mellom nedfallsfrukt og en delvis avkledd banan. Ikke fornøyd.

Karita

• Liker 2
Skrevet

Veit ikkje... Har breie skuldre, små til mellomstore puppar, smal midje, flat mage, svai rygg, ganske breie hofter (men smalare enn skuldrene), stor rumpe, tjukke lår ("ridebukselår"), lange, slanke leggar. Det breiaste på meg er vel skuldrene, tett fulgt av det breiaste på låra, rumpa, deretter hoftene, tett fulgt av puppane. Midja er det smalaste på overkroppen.

:vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...