Gjest LonelyAngel Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 (endret) Endret 20. april 2011 av LonelyAngel
Sunniva81 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Æsj sånnt er kjipt. Men jeg hadde nok bare droppet å sendt en melding hvor jeg forlangte en forklaring. Det blir bare værre for deg selv dersom han ikke svarer på den heller. Kan han være på tur hvor han ikke har dekning? Uansett, selv om dere har den forståelsen ved å være ærlige å si fra, er det ikke sikkert han respekterer den, men heller bare lar det fare...Så hev deg heller over det, og ta det heller som det kommer om han skulle la høre fra seg
Steinar40 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 (endret) Kan ikke se at det skader å sende en melding og be om en forklaring. Bare vær klar over at det finnes en del individer - av begge kjønn - som er såpass feilkoblet oppi nøtta at de ikke evner å forklare noe som helst. Hverken overfor seg selv eller andre. Og svarer han ikke, så gir du bare faen. Selvfølgelig. Endret 19. april 2011 av Steinar40
waco Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Så lenge dere ikke har pult så kan jeg ikke helt se forpliktelsen her?
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 (endret) Endret 20. april 2011 av LonelyAngel
waco Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Ja, men må må jo prøvekjøre først. Tenk om du trodde alt var perfekt og alt var bare bra, men så viste det seg at tissen hans hadde korketrekkerfasong? Hva mener du med at dere har datet? Mener du sånn dere har møtt hverandre en gang i uka i en liten stund (kanskje tre uker), og nå i påsken så er han utilgjenglig som et gjemt påskeegg?
Steinar40 Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Selfølgelig er det ingen forpliktelse, men vi har datet og vært enige begge to at vi ville dette skulle bli seriøst. Han virket kjempe positiv på at det kom til å fungere. Ja, han var helt på knærne. Så plutselig ikke en lyd.... Kan det være at han var helt på knærne etter gratis sex? Det er en vanlig taktikk.
waco Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Å være helt ned på knærne betyr det idag at man utfører cunelligus (kan ikke stave) eller at man har dem der man vil ha dem? Det vil si at de er villige og adlydende?
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 (endret) Endret 20. april 2011 av LonelyAngel
Steinar40 Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Det jeg lurer på er om jeg bare burde drite i det, eller sende melding igjen (evt. ringe) for å høre hvorfor han plutselig ble stille... Gjør som du føler for selv.
waco Skrevet 19. april 2011 #11 Skrevet 19. april 2011 Neinei steinar. Dette her burde man hatt en avstemning rundt! Jeg synes verken du skulle ringt eller sendt melding, men rett og slett dratt til ham. Men nå er det jo påske da, - og litt drama har vi jo ferien til?
Facepainter Skrevet 19. april 2011 #12 Skrevet 19. april 2011 Det er ikke mulig at han tenker det samme som deg? Jeg fikk med meg at du sendte siste melding, men det er ikke sikkert han er så veldig klar over det. Ikke alle som følger samme "reglene". Jeg syns uansett at du bør sende en enkel melding for å sjekke stemningen. Det er lett å si at man skal være ærlige med hverandre, men det er enda lettere å feige ut og bare la en relasjon dø ut.
waco Skrevet 19. april 2011 #13 Skrevet 19. april 2011 Å bare si at man er ærlig før man har møtt hverandre er litt på kanten da. Menmen.
Guriane Skrevet 19. april 2011 #14 Skrevet 19. april 2011 (endret) Jeg ville sendt ei melding til. Bare for å lodde stemningen. Ser ingen vits i å spille spill - "det er hans tur" osv. Det kan jo være flere årsaker til at han ikke svarer mener jeg. Endret 19. april 2011 av Guriane 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. april 2011 #15 Skrevet 19. april 2011 (endret) Endret 20. april 2011 av LonelyAngel
Guriane Skrevet 19. april 2011 #16 Skrevet 19. april 2011 (endret) Min siste melding var følgende: Har du hatt en fin helg:)? Har ikke hørt noe i fra deg (dette var på søndag) Synes dere jeg burde sende enda en? Hvor lenge hadde du gått uten å høre noe fra han da? Jeg ville sendt en til, men kanskje gitt det litt mer tid. Det er bare tirsdag i dag. Han er ikke på tur i ferien da? Endret 19. april 2011 av Guriane 1
Steinar40 Skrevet 19. april 2011 #17 Skrevet 19. april 2011 Neinei steinar. Dette her burde man hatt en avstemning rundt! Jeg synes verken du skulle ringt eller sendt melding, men rett og slett dratt til ham. Men nå er det jo påske da, - og litt drama har vi jo ferien til? Ja, dette flokkdyr-instinktet som de fleste kvinnfolk har, er faktisk jævla slitsomt! Når man må ha godkjennelse fra hele verden pluss fandens oldemor først, så er det jaggu ikke mye rart at det må bli sinnssykt vanskelig å ta et valg! Kall meg gjerne mistenksom, men jeg tror faktisk på at fandens oldemor ikke har så mye konstruktivt å komme med. Kvinner bør basere seg på folk de vet de kan stole på, som f.eks mor og/eller far. Har man ikke den muligheten så er det en ulempe selvfølgelig, men man har alltid seg selv! Stol først og fremst på deg selv og dine observasjoner av hvordan andre folk oppfører seg. Med andre ord - magefølelsen.
Facepainter Skrevet 19. april 2011 #18 Skrevet 19. april 2011 Min siste melding var følgende: Har du hatt en fin helg:)? Har ikke hørt noe i fra deg (dette var på søndag) Synes dere jeg burde sende enda en? Om du ikke får svar etter denne meldingen synes jeg det er bekreftelse nok.
Adeleine Skrevet 19. april 2011 #19 Skrevet 19. april 2011 Vil han ha kontakt, så tar han kontakt. Som andre sier så føles det bare verre for deg hvis du sender flere meld. og ikke får svar på de heller. Virker bare desperat. Drit i hele typen, han viser hva han vil i klartekst ved å ikke ta kontakt.
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. april 2011 #20 Skrevet 19. april 2011 (endret) Endret 20. april 2011 av LonelyAngel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå