Glorya82 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Hei. Håper noen her kan hjelpe meg litt nå, tok en graviditetstest for noen dager siden av merket Fist Signal, denne var negativ, så tok jeg en ny i dag (er 2 dager over tiden med mens) denne også med First Signal, da kom test streken opp som bekrefter at testen er utført riktig og så kom det en strek til men horisontalat og ikke vertikalt sånn som det er bilde av at streken skal være ved positiv test..? den streken kom etter ca 2 min, så etter 5 min gikk den mer bort og ble nesten helt borte. Er det noen her som har erfaring med denne graviditetstesten og har opplevd det samme? Tenker at den kanskje ikke er av beste kvalitet..?
Gjest Emo Fisk Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Jeg har faktisk hørt om det skjedde med en annen test av samme typen. Det er tegn på at testen er ødelagt. Ta den med tilbake og bytt
Gjest Seniorita Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Jeg ville trodd at graviditetstesten er ødelagt. Kjøp en ny. Lykke til!
Athene Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Hender man får slike horisontale streker når fargestoffet trekker ut i testen. (ligger fargestoff rett over maksmerket for urin, det er dette som reagerer når det kommer i kontakt med urin og trekker ut i testen). Det er ikke noe tegn på graviditet. Eneste jeg reagerer på er at det kom så lenge som 2 min. ut i testen. Ta en ny test for å være på den sikre siden.
Glorya82 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2011 Tusen takk for svar:) er første gang jeg prøver så er ikke helt proff på dette området:) Kjøper en CB i dag og prøver igjen om noen dager, har lest litt og sett at de fleste anbefaler CB:) rart hvor stressa man blir av det her altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå