AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Solen er fremme og sommeren på gløtt.. Og allerede har jeg klart å bli solbrent flere ganger. Jeg trenger å gå til innkjøp av ny solkrem, men det er jo en jungle der ute, så håper på litt hjelp fra dere. Huden min er ikke så glad i solkrem (eller hvertfall ikke de jeg har prøvd tidligere fra matvarebutikkene f.eks.). Jeg har fuktfattig hud, som har litt tendens til å bli oljete, men i solkrem sesongen føler jeg at den er oljete hele tiden etter påføring av solkrem. Til vanlig bruker jeg seaweed serien til the body shop, og da har huden min det ganske bra.. Noen som kjenner seg igjen og har noen tips til hvilke solkremer som kan være gode uten å tette igjen hele ansiktet? Hadde også vært fint om de ikke kostet flesk, men er innstilt på at jeg må litt mer opp i pris.
mari4ever Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 (endret) Solen er fremme og sommeren på gløtt.. Og allerede har jeg klart å bli solbrent flere ganger. Jeg trenger å gå til innkjøp av ny solkrem, men det er jo en jungle der ute, så håper på litt hjelp fra dere. Huden min er ikke så glad i solkrem (eller hvertfall ikke de jeg har prøvd tidligere fra matvarebutikkene f.eks.). Jeg har fuktfattig hud, som har litt tendens til å bli oljete, men i solkrem sesongen føler jeg at den er oljete hele tiden etter påføring av solkrem. Til vanlig bruker jeg seaweed serien til the body shop, og da har huden min det ganske bra.. Noen som kjenner seg igjen og har noen tips til hvilke solkremer som kan være gode uten å tette igjen hele ansiktet? Hadde også vært fint om de ikke kostet flesk, men er innstilt på at jeg må litt mer opp i pris. Hei Jeg skjønner hva du mener, har alltid fått kviser av solkremer og det er helt vanlig, spesielt av de som du får kjøpt i matvarebutikken. Jeg liker veldig godt Clarins, Md formulatios og P20 som solkremer. Tenker spesielt på ansiktet mitt. Huden min er veldig lys, og trenger utrolig god beskyttelse.Mitt ansikt blir også fort brent, så derfor er det viktig å kjøpe solkremer som gir veldig god beskyttelse, i tillegg at de gir fuktighet. Jeg kjøper mine på nett, og de er mye billigere her enn i parfymerier og hudpleie salonger i norge Nettsiden har gratis frakt til norge, hvis du bestiller under 200 kr. hvis du ikke er kjent med netthandel, kan du bare sende en mail så kan jeg svare der. Her er linker til veldig bra solkremer til gode priser: Md formulations solkrem Clarins solkrem til ansikt Clarins solkrem til øyepartiet For kropp liker jeg Matis og Riemann P20 sine: Matis solkrem for kropp Riemann P20 Håper det var litt til hjelp Endret 19. april 2011 av mari4ever
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Anbefaler md formulations sin, da den ikke inneholder ingredienser som tetter porene De har både faktor 15 og 30.
Keri Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg har brukt MD sin i flere år. Men ifjor byttet jeg til Clarins (UV PLUS Protective Day Screen SPF 40). Liker konsistensen på den da den er veldig tyntflytende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå